Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 19 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
14.03.2024 Щодо оприлюднення проекту наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури У...    
14.03.2024 Молдова.
Щодо зважування транспортних засобів, у пунктах пропуску через державний кор...
    
14.03.2024 Польща-Словаччина. Блокади на польсько-словацькому кордоні...    
13.03.2024 Перевірка на дорогах загального користування у Європі...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Шановні Перевізники, Державною митною службою України підготовлено анкету Інтернет - опитування громадської думки щодо роботи митної системи у 2005 році. Рада з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України звернулась до Асоціації з проханням розповсюдити підготовлену анкету серед учасників Асоціації та зібрати відповіді на неї. Розміщаємо надану анкету та просимо направляти відповіді на поставлені питання по факсу Асоціації (044) 201 02 30 або на адресу електронної пошти ovcharenko@asmap.org.ua
  Шановні панове

Запитання для Інтернет - опитування громадської думки щодо роботи митної системи у 2005 році.

 

 

1.    Яким чином Ви отримуєте інформацію про якість роботи митної служби?  (запитання активне для всіх респондентів)

а). виключно з засобів масової інформації;

б). час від часу я (або мої родичі, знайомі) перетинаю кордон як фізична особа;

в). маю відношення до оформлення зовнішньоекономічних вантажів;

г). здійснюю зовнішньоекономічну діяльність та крім того регулярно перетинаю кордон як фізична особа;

д). маю невеликий досвід (1-4 рази за останні два роки) перетину кордону або оформлення вантажів, тому більше орієнтуюся на публікації в ЗМІ та чутки.

 

 

2.    Чи стала у 2005 році робота митної служби більш прозорою та зрозумілою для Вас? (запитання активне для всіх респондентів)

а). так;

б). так, але майже не помітно;

в). ні;

г). важко відповісти;

 

 

3.     Чи достатньо у Вас інформації про правила митного контролю та митного оформлення? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б)., в). або г).).

а). так, всю необхідну інформацію я отримую своєчасно та у повному обсязі;

б). пошук необхідної інформації займає багато часу, але я знаю де шукати;

в). інформація часто обмежена, і де її знайти я не знаю;

г). мені не потрібна інформація про митні правила.

 

4.    Як Ви оцінюєте роботу телефону довіри Держмитслужби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). дуже добре – знаю випадки, коли дзвінок на цей телефон мав належний ефект;

б). добре, що він існує, але користуватися не було потреби;

в). на дзвінки на цей телефон ніхто не реагує;

г). страшно дзвонити, тому що може бути тільки гірше;

д). не знаю про існування такого;

 

5.    Чи знаєте Ви про роботу Громадської колегії при Голові Держмитслужби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). знаю та схвалюю її діяльність;

б). знаю, але хотілося б знати більше про її роботу;

в). знаю, що така є, але як вона працює мені не відомо;

г). не чув (-ла) навіть про існування такої;

д). вважаю, що Громадська колегія у Митній службі не потрібна;

 

 

6.    Як на Вашу думку сьогодні митна служба в цілому виконує свою основну функцію – захист економічних інтересів держави? (запитання активне для всіх респондентів)

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти;

 

 

7.    Як на Вашу думку змінилися за 9 місяців у порівнянні з минулим роком митні процедури та робота митників щодо оформлення вантажів? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли в). або г).).

а). однозначно змінилися на краще;

б). є деяке покращення у роботі митників, але процедура оформлення залишається надто громіздкою;

в). процедури спрощено, але робота митників потребує покращення;

г). практично нічого не змінилося: всі покращення та спрощення – лише на папері та у засобах масової інформації;

д). оформлювати вантажі стало складніше – всі нововведення лише ускладнюють життя підприємцям;

 

 

8.    Як на Вашу думку працює принцип „Єдиного вікна” у митницях? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли в). або г).).

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти – на мою думку нічого не змінилося;

 

 

 

9.    Як на Вашу думку змінилися за 9 місяців у порівнянні з минулим роком митні процедури та робота митників щодо пропуску громадян через кордон? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б). або г).).

а). однозначно змінилися на краще;

б). є деяке покращення у роботі митників, але процедура митного контролю залишається надто громіздкою;

в). процедури спрощено, але робота митників потребує покращення;

г). практично нічого не змінилося: всі покращення та спрощення – лише на папері та у засобах масової інформації;

д). перетинати кордон стало складніше – всі нововведення лише ускладнюють життя громадянам;

 

10.Як на Вашу думку  працюють „зелені коридори” для громадян у пунктах пропуску? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б). або г).).

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти – не користуюся;

 

11. Що на Вашу думку є сьогодні найбільшою проблемою у роботі митної служби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). корупція та хабарництво;

б). недосконале митне законодавство;

в). непрофесіоналізм митників;

г). недостатня прозорість та відкритість;

д). постійні зміни структури та керівництва митних органів;

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis