Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
03.05.2017 Прийми участь в дослідженні галузі вантажних автомобільних перевезень в рамках проекту Світового банку    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 25 травня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
25.05.2017 Щодо оприлюднення проекту наказу Мінінфраструктури «Про затвердження Змін до Порядку проведен...    
24.05.2017 Німеччина. Щодо введення з 25 травня ц.р. заборони проведення водієм в кабіні нормального що...    
22.05.2017 Щодо механізмів державного контролю і нагляду за додержанням законодавства про працю...    
17.05.2017 В "1С:Підприємство" прокоментували введення санкцій...    
16.05.2017 Щодо подачі електронної попередньої інформації у порт Актау, Казахстан (п/п «Морпорт»)...    
16.05.2017 До уваги Користувачів програми TIR-EPD!
Щодо подачі електронної попередньої інформа...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Перевізники
www.tetra.in.ua
Участь української делегації у засіданні Третьої сесії Спеціальної Робочої групи КВТ ЄЕК ООН з перегляду ЄУТР, яке відбулось 22-24 травня 2006р. у м. Женева
 Шановні учасники Асоціації!

У доповнення до інформації від 15.05.2006р. стосовно можливих змін до ЄУТР, які базуються на положеннях Постанови ЕС № 561/2006 та Директиви ЄС 2006/22/ЕС, АсМАП України отримала інформацію про участь української делегації у засіданні Третьої сесії Спеціальної Робочої групи КВТ ЄЕК ООН з перегляду ЄУТР, яке відбулось 22-24 травня 2006р. у м. Женева (звіт додається). АсМАП України надсилала свої пропозиції до підрозділів Мінтрансзв‘язку України на етапі підготовки до зазначеного засідання (лист до Укравтотрансу від 19.05.2006р. №1088/5 - додається).

Остаточна редакція поправок до ЄУТР буде винесена на обговорення та прийняття на сотій сесії Робочої групи з автомобільного транспорту SC.1. (17-19 жовтня 2006р.).

У зв‘язку з запитами перевізників, вважаємо за необхідне підкреслити, що зміни, передбачені Постановою ЕС № 561/2006 та Директивою ЄС 2006/22/ЕС, стосуються поки що країн – членів ЄС, а країни – учасниці ЄУТР, які не є членами ЄС, повинні здійснювати перевезення у відповідності до вимог ЄУТР. Тобто водії повинні бути готовими надати кожного разу, коли це вимагатиме інспектуюча посадова особа, реєстраційні листки (тахокарти) за поточний тиждень та за останній день попереднього тижня, коли вони керували транспортним засобом. Крім того, необхідно суворо дотримуватись визначених Угодою ЄУТР часових норм керування та відпочинку водіїв.

На запити учасників Асоціації щодо можливого введення Російською Стороною з 1 липня 2006р. суворого контролю за обов‘язковою наявністю тахографів повідомляємо наступне. У розмові з АсМАП Росії була отримана інформація, що російською стороною будуть вживатись відповідні заходи тільки після 2 серпня 2006 року (часу набуття чинності ЄУТР в Україні). До цього часу водії при поїздках до Російської Федерації можуть керуватись вимогами статті 3 пункт2 : “У випадку, коли транспортний засіб зареєстровано в державі, яка не є Договірною Стороною цієї Угоди, кожна Договірна Сторона може замість контрольного пристрою, що відповідає специфікаціям, наведеним у додатку до цієї Угоди, обмежитися вимогою надання щоденних бланків для записів, заповнених вручну водієм” (при цьому у водія мають бути відповідні записи за період 7+1 день ). Можливе ведення таких записів на зворотньому боці тахокарт. З іншого боку, 7 квітня 2006р. набув чинності прийнятий Верховною Радою України Закон України №3492-IV “Про внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт”. У зв‘язку з цим у Законі України “Про автомобільний транспорт” з‘явились штрафні санкції до перевізників у разі порушень ними вимог цієї угоди.

  • порушення режимів праці і відпочинку водіями транспортних засобів – 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
  • управління транспортними засобами при міжнародних перевезеннях без контрольних пристроїв – тахографів – 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отже, виконання міжнародних перевезень без тахографів є порушенням діючого внутрішнього законодавства України і до порушників вже зараз можуть застосовуватись штрафні санкції з боку працівників Головавтотрансінспекції (інформація про початок застосування штрафних санкцій відсутня, оскільки в даний момент відпрацьовуються зміни до Порядку здійснення державного контролю).

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis