Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 19 лютого 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
18.02.2020 Щодо проведення 28.01.2020 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
18.02.2020 Щодо проведення 17.01.2020 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
17.02.2020 Учасникам попереджувальної акції протесту 12 лютого 2020 р....    
17.02.2020 Щодо головних підсумків останніх сесій органів МДП ООН в лютому 2020 року...    
13.02.2020 Запрошують Вас прийняти участь в одноденному семін...    
13.02.2020 Попереджувальна акція протесту міжнародних автоперевізників...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
21-22 вересня 2006 року у Кишиневі (Молдова) відбулося засідання Робочої групи з питань автомобільного транспорту Європейської Конференції Міністрів транспорту
 

21-22 вересня 2006 року у Кишиневі (Молдова) відбулося засідання Робочої групи з питань автомобільного транспорту Європейської Конференції Міністрів транспорту, в якій взяв участь і представник АсМАП України. Одним із основних було питання стосовно коефіцієнтів і бонусів, які будуть застосовуватися у 2007 і наступних роках при розрахунках дозволів ЄКМТ.

Нажаль, пропозиція деяких країн (Бельгія, Франція, Німеччина, Швейцарія, Люксембург і Іспанія) ставить під сумнів можливість виконання рішення, прийнятого на засіданні 26 червня 2006 року у Москві. Зазначені країни наполягають на зменшенні коефіцієнтів та бонусів, як для ЄВРО-2, так і для ЄВРО-3, а з 2008 і для Євро-4. Задекларовані ними довгострокові перспективи є необґрунтованими і не дають можливості перевізникам зрозуміти строки перехідних періодів до введення транспортних засобів Євро-6 і прийняти відповідне рішення стосовно інвестування коштів в оновлення рухомого складу.

Враховуючи викладене, делегація України, відстоювала необхідність виконання вже прийнятого рішення стосовно встановлених коефіцієнтів і бонусів, зокрема коефіцієнта 6 і бонусу 40% для автомобілів Євро-3. Цю позицію підтримали делегації більшості країн (Білорусі, Росії, Молдови, Туреччини, Польщі та інші).

Варто зазначити, що в процесі переговорів позиція вищезазначених шести країн декілька разів змінювалася, і стала менш жорсткою, але тільки по відношенню до 2007 року, що стосується перспективи і остаточного рішення - дійти консенсусу не вдалося. Переговори будуть продовжені на черговому засіданні Робочої групи 16 листопада п.р.

Українською делегацією в черговий раз було наголошено на необхідності прискорення вирішення питання спрощення процедури оформлення віз для професійних водіїв-міжнародників. Учасники засідання підтримали ідею обговорення на засіданні Міжнародної організації праці (МОТ) питання стосовно запровадження посвідчення водія-міжнародника аналогічного посвідченню моряка і підготовки з цією метою відповідної Конвенції.

 

Департамент координації перевезень
Секретаріату АсМАП України

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis