Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 20 серпня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
17.08.2018 Щодо проведення чергового засідання українсько-британської Змішаної Комісії з питань міжнарод...    
16.08.2018 У місті Хмельницький з 27 серпня по 09 вересня 2018 р. видача та прийом книжок МДП здійснюв...    
16.08.2018 Щодо функціонування системи МДП у Індії....    
13.08.2018 Щодо ефективності використання дозволів ЄКМТ за перше півріччя 2018 року!...    
13.08.2018 Новий Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» ...    
13.08.2018 Щодо оприлюднення проекту наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Порядку оформлення і...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо участі представників АсМАП України у засіданнях МСАТ та КВТ ЄЕК ООН з метою узгодження поправок до ЄУТР з урахуванням нових правил режиму праці та відпочинку водіїв, введених у країнах ЄС
 

 

 
 
 
 
Шановні перевізники!
 
 

 

У доповнення до інформації Департаменту транспортної політики від 15.05.2006 р. повідомляємо, що у країнах Європейського Союзу 15 березня 2006 року була прийнята Постанова ЄС № 561/2006 щодо гармонізації певного соціального законодавства, що стосується автомобільного транспорту та внесення змін до Постанови Ради (ЕЕС) № 3821/85 та (ЕС) № 2135/98 та відміни Постанови Ради (ЕЕС) №3820/85, яка набула чинності частково 1 травня 2006 року у частині введення цифрових тахографів у країнах ЄС та у квітні 2007 року набуде чинності у цілому, зокрема, у частині введення нових правил режиму праці та відпочинку водія.


У зв’язку з набуттям чинності цієї Постанови на рівні Міжнародного Союзу автомобільного транспорту (МСАТ) та Комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН (КВТ ЄЕК ООН) під час чергових засідань обговорюється необхідність внесення змін до положень Угоди ЄУТР, які спрямовані на посилення вимог до режиму праці та відпочинку водія відповідно Постанови ЄС № 561/2006. (Додається)


АсМАП України вкрай стурбована можливими змінами, тому бере активну участь у засіданнях на цих рівнях.


Так, українська делегація прийняла участь у засіданні Комісії МСАТ з соціальних питань, яке відбулось 6 жовтня 2006 р. у м. Брюссель, де обговорювалась та була вироблена Позиція МСАТ щодо введення нових правил ЄС, та за результатами дискусії спільно з російською стороною підтримала таку позицію: “... існуюче нормативне законодавство ЄС та запропоновані поправки до ЄУТР не достатньо гнучкі, щоб виконати потреби усіх транспортних операторів, тому МСАТ не може повністю підтримати поправки, запропоновані до Угоди ЄУТР”.


Ця позиція МСАТ мала бути оголошена під час засідання Робочої групи по автомобільному транспорту КВТ ЄЕК ООН, яке відбулось 17-19 жовтня 2006 р. у м. Женева, в якому українська делегація також брала участь з метою відстоювання позицій наших перевізників.


За результатами засідання Робочої групи ряд Договірних сторін ЄУТР (Росія, Україна з одного боку та ЄС з іншого) не можуть дійти суттєвої згоди по наступних пунктах поправок ЄУТР:

 
 
 

- 45 годин щотижневого відпочинку кожного другого тижня роботи;

 

- екстериторіальність штрафів (коли контрольні органи однієї договірної сторони штрафують підприємство іншої договірної сторони при виявленні порушення);

 

- 12 днів роботи без вихідних при нерегулярних пасажирських перевезеннях (ЄС наполягає на скасуванні).

 

- час введення необхідності надання водієм 15 та 28 тахошайб.

 

- виконання водіями країн - учасниць ЄУТР, але не членів ЄС правил Постанови ЄС № 561/2006 при виконанні міжнародних перевезень в/з 3–х країн та по ЄКМТ між країнами ЄС.

 


 

Про подальший перебіг подій будемо вас інформувати.

 


 


 


 


 
 

Департамент транспортної політики

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis