Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 5 лютого 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.02.2025 Франція: митні формальності – оновлення «розумного кордону» з «обов’язковим логістичним конве...    
03.02.2025 Узбекистан.
Продовження дії дозволів квоти 2024 року до 31 березня 2025 року включно....
    
30.01.2025 Щодо продовження видачі книжок МДП в м. Дніпро з 03 лютого 2025 року....    
30.01.2025 Співпраця з польськими адвокатами...    
30.01.2025 До уваги міжнародних автомобільних перевізників, які використовують дозволи ЄКМТ!...    
30.01.2025 Роз’яснювальні матеріали з приводу Режиму Праці та Відпочинку....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Відбулося Тристороннє засідання представників урядів, профспілок та роботодавців з питань полегшення перетину кордонів професійними водіями - міжнародниками
 

23 – 27 жовтня 2006 року в Женеві, Швейцарія, в штаб-квартирі Міжнародної організації праці відбулося Тристороннє засідання з трудових та соціальних питань, що випливають з проблем перетину кордонів міжнародними водіями в автомобільному секторі. В засіданні брали участь представники урядів, профспілок та роботодавців. Організатором цього заходу виступила впливова міжнародна організація –Міжнародна організація праці (МОП).

Представник Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України – начальник відділу міжнародного співробітництва, Межерицький Михайло Олексійович, брав участь в цьому заході в складі делегації Міжнародного союзу автомобільного транспорту.

В ході пленарних засідань і роботи в профільних робочих групах наряду з іншими важливими темами стосовно вад інфраструктури, персоналу, проблем ВІЛ/СНІД на кордоні, було розглянуто питання впливу недосконалості візових процедур на автомобільних операторів, стандарти роботи та життя професійних водіїв – міжнародників.

АсМАП України під час засідань профільної робочої групи роботодавців підтримав ідею адаптації Конвенції МОП №185 про ідентифікаційні документи моряка, або розробку на її базі конвенції про ідентифікаційні документи професійного водія-міжнародника, а також висунув такі пропозиції:

  • враховуючи тривалий термін розробки та адаптації конвенції про ідентифікаційні документи професійного водія-міжнародника запропонувати урядам розглянути можливість поставлення штампу “транспортна віза” на візах, які видані водіям-міжнародникам, що гарантує еміграційним владам країн використання таких віз за призначенням і тільки професійними водіями – міжнародниками за кермом транспортного засобу,
  • запропонувати урядам скористатися інформацією національний об’єднань міжнародних перевізників як гаранта порядності і надійності перевізника та його водіїв.

Нажаль не всі ці пропозиції були прийняті.

Головною рисою цього Тристороннього засідання була єдність позицій робітників (профспілок водіїв) та роботодавців (представників МСАТ та асоціацій-членів МСАТ з різних країн) по всіх темах, що обговорювалися. Нажаль, позиція урядів була менш конструктивною і цілісною.

В результаті компромісу, що є головним принципом при досягненні рішень на всіх заходах під егідою МОП, сторонам зустрічі вдалося досягти певних позитивних рішень з питань видачі віз та візових процедур.

А саме Тристороннє засідання:

1) визнало складність та тривалість процедур видачі віз професійним водіям, довгі очікування водіїв в чергах призводять до розпачу та стресів, спричиняють значні фінансові втрати автомобільним операторам, простої коштовної техніки,

2) визнало необхідність надання професійним водіям-міжнародникам особливого статусу, яким користуються інші види транспорту (документи моряків, льотних авіаційних екіпажів),

3) намітило можливі шляхи вирішення проблем з видачею віз професійним водіям-міжнародникам:

  • заходи по оптимізації існуючих візових режимів,
  • розгляд інших засобів, шляхом яких можуть бути покращенні візові процедури (наприклад, надання інформації про водія роботодавцем (перевізником) та/чи їх асоціацією),
  • видача багаторазових віз та довготривалих віз для професійних водіїв-міжнародників за розумну (помірковану) ціну,
  • сприяння регіональним та міжрегіональним угодам з візових питань,
  • розглянути питання доцільності введення ідентифікаційного документу професійного водія-міжнародника, як засобу покращення процедур видачі віз. Прикладом може слугувати Конвенція МОП №185 (2003 року, переглянута) стосовно ідентифікаційних документів моряка.

Нажаль, через деструктивну позицію деяких урядів робітникам та роботодавцям не вдалося досягти більш кардинальних результатів у сфері видачі віз професійним водіям-міжнародникам - покращення і спрощення візових режимів, їх гармонізації, або навіть шляхом введення ідентифікаційних документів водія – відміні віз.

АсМАП України вважає те, що вдалося на такому впливовому міжнародному форумі заявити про наболілі візові проблеми, певним позитивним кроком - кроком вперед. Асоціація буде продовжувати висвітлювати свою позицію стосовно видачі віз професійним водіям-міжнародникам на всіх міжнародних форумах.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis