Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 20 жовтня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
19.10.2021 Міжнародні автомобільні перевізники України закликають депутатів ВР ратифікувати Угоду про бе...    
19.10.2021 Монголія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезенн...
    
19.10.2021 Щодо отримання додаткових квот дозволів Болгарії та Румунії 2021 року!...    
18.10.2021 Щодо внесення змін до форми довідки «Рух дозволів» на сайті ДСБТ!...    
18.10.2021 Щодо закінчення дозволів Туреччини (для порожніх АТЗ) квоти 2021 року!...    
18.10.2021 Російська Федерація-Азербайджан. Реконструкція пункту пропуску Яраг-Казмальяр....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Делегація АсМАП України прийняла участь в засіданні Ради МСАТ з питань вантажного автомобільного транспорту
 

9 листопада 2006 року в Женеві, Швейцарія, відбулося засідання Ради МСАТ з питань пасажирського автомобільного транспорту, під час якого обговорювалося ряд важливих питань, зокрема:

  • робоча програма та пріоритети МСАТ на 2007 рік в частині пасажирських перевезень (автобуси і таксі);
  • допуск до професії в пасажирських та вантажних перевезеннях;
  • соціальні питання;
  • сектор автобусних перевезень і таксі у Китаї.

Особливу увагу було приділено визначенню позиції та подальших дій МСАТ стосовно Постанови ЄС №561/2006 Європарламенту та Європейського Союзу від 15.03.06р. щодо гармонізації соціального законодавства.

Більшість країн ЄС – членів МСАТ вкрай стурбовані окремими положеннями цієї постанови, яка набирає чинності у повному обсязі 15 квітня 2007 року в частині внесення змін до режиму праці та відпочинку водіїв. Зокрема, це стосується виключення норми, яка дозволяла виконувати нерегулярні пасажирські перевезення водіями протягом 12 послідовних днів, що давало можливість транспортним операторам досить ефективно виконувати перевезення туристичного характеру. Відповідно до внесених зазначеною постановою ЄС змін 12 послідовних днів керування вилучено та замінено 6 днями. На думку членів МСАТ це негативно позначиться на роботі підприємств малого бізнесу, нанесе їм значні матеріальні збитки та призведе до втрати понад 12% ринку туристичних перевезень та переорієнтації їх на інші види транспорту.

Окрім того, жваво обговорювалася позиція МСАТ щодо внесення змін до ЄУТР у зв’язку з прийняттям Постанови ЄС №561/2006 Європарламенту та Європейського Союзу від 15.03.06р., що хвилює країни – учасниці ЄУТР, які не є членами ЄС, зокрема Україну.

Сформульована позиція МСАТ, яка передбачає продовження діалогу з цих питань, створення робочої групи, до якої планується залучити представників Росії та України для відпрацювання узгоджених позицій з метою забезпечення справедливої конкуренції для усіх транспортних операторів все європейського ринку.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis