Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 20 жовтня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
19.10.2021 Міжнародні автомобільні перевізники України закликають депутатів ВР ратифікувати Угоду про бе...    
19.10.2021 Монголія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезенн...
    
19.10.2021 Щодо отримання додаткових квот дозволів Болгарії та Румунії 2021 року!...    
18.10.2021 Щодо внесення змін до форми довідки «Рух дозволів» на сайті ДСБТ!...    
18.10.2021 Щодо закінчення дозволів Туреччини (для порожніх АТЗ) квоти 2021 року!...    
18.10.2021 Російська Федерація-Азербайджан. Реконструкція пункту пропуску Яраг-Казмальяр....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Делегація АсМАП України прийняла участь в засіданні Генеральної асамблеї МСАТ
 

10 листопада 2006 року в Женеві, Швейцарія, відбулося засідання Генеральної асамблеї Міжнародного союзу автомобільного транспорту.

Одним з основних питань, що обговорювалися, було питання стосовно ситуації, яка виникла навколо системи МДП.

Президент МСАТ пан Поль Лареманс у своєму виступі окреслив основні причини конфлікту, який виник між Секретаріатом МДП (Європейська економічна комісія ООН) та МСАТ, запевнив, що ні в якому разі не йде мова про призупинення дії цієї системи. Підкреслив, що він завжди наголошував на труднощах, які виникли, і необхідності забезпечення конкурентоспроможності системи МДП.

Всі учасники Асамблеї у своїх виступах підкреслювали необхідність і важливість системи МДП для забезпечення діяльності національних міжнародних автоперевізників, і тому, необхідно вдатися до любих кроків з метою збереження системи МДП як дієвого міжнародного митного інструменту.

За результатами обговорення одностайно прийнято Резолюцію МСАТ стосовно системи МДП.

Генеральну асамблею відвідав представник Генерального Директорату митної політики Європейської Комісії Європейського Союзу пан Зелінський. У своїй промові пан Зелінський наголосив, що Європейський Союз не має намірів заміняти систему МДП іншою транзитною системою (NCTS) і , не дивлячись на останні негаразди в окремих країнах, буде підтримувати її функціонування як надійної міжнародної гарантійної системи. Але він виказав надію і побажання, щоб система NCTS, яка започаткована в країнах Європейського Союзу, і система МДП плідно співіснували і взаємно доповнювали одна одну.

На уточнююче запитання Президента Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Л.М.Костюченка стосовно твердження, що система МДП буде і в подальшому надійною та дієздатною гарантійною ланкою, пан Зелінський вдруге запевнив присутніх, що Європейська Комісія не має намірів руйнувати систему МДП і буде всіляко її підтримувати.

Отже, хочемо розвіяти скептичні настрої серед деяких верст українських перевізників і наголосити, що Система МДП буде жити і керівництво МСАТ та його асоціації-члени зроблять для цього все можливе.

Також була заслухана доповідь пана Дюрана Рапаччуоло, головного адміністратора Генерального Директорату юстиції Європейської Комісії Європейського Союзу, стосовно візової політики ЄС.

Він поінформував учасників асамблеї про основні принципи візової політики ЄС, умови та строки видачі віз, у тому числі і для професійних водіїв, повідомив про підписання Угоди між ЄС та Росією про спрощення візового режиму та реадміссію, а також про парафування аналогічної угоди між ЄС та Україною. Доповідачем була визнана значна складність процедур видачі віз професійним водіям та різноманіття документів, які треба надати водію до консульства, в залежності від країни-члена ЄС. Пан Дюран Рапаччуоло зазначив, що з 2002 року країни-члени ЄС визнали необхідність спрощення візових процедур для професійних водіїв, але ніяких кроків не здійснено.

На запитання Президента МСАТ пана Лареманса стосовно інформації про водіїв, які незаконно емігрували до країн-членів ЄС, оратор відповів, що відповідні органи ЄС ведуть статистику незаконної міграції, але не за професійною ознакою, і запевнив асамблею, що у разі потреби може запитати таку інформацію та подати МСАТ.

Костюченко Л.М. поінформував присутніх про жорсткий візовий режим, який встановили деякі посольства та консульства іноземних країн в Україні. Наприклад, у Посольстві Італії документи затримуються від 45 до 60, а влітку – до 90 днів. У посольстві Німеччини введене обмеження у видачі віз водіям у залежності від повної маси вантажного транспортного засобу. АсМАП України розглядає складність процедур видачі віз для українських професійних водіїв і значні затримки з їх видачею, як технічний бар’єр, за допомогою якого країни ЄС просто обмежують доступ українським перевізникам до ринків ЄС.

Представник ЄС відповів, що з травня 2002 року – моменту розширення ЄС до 25 членів, зовнішні кордони ЄС перемістилися і вже інші країни забезпечують безпеку кордонів та протистоять нелегальній міграції, але, все ж таки головну роль має відігравати ЄС у спрощенні візової політики країн-членів. Також він наголосив, що скарги від професійних водіїв мають подаватися до Європейського Суду, який має повноваження їх розглядати.

На таку відповідь Президент АсМАП України зауважив, що щоб подати відповідний судовий позов до Європейського Суду український водій перш за все має мати візу, а також досконало володіти однією з офіційних мов ЄС, не кажучи про відповідне юридичне забезпечення.

Позиція АсМАП України була підтримана Польщею, Казахстаном та Білоруссю. Ці країни висунули пропозицію стосовно підготовки загальної позиції МСАТ зі спрощення процедур видачі віз професійним водіям та направив її до ЄС.

Представник секретаріату МСАТ, Пітер Краус, констатував, що це вперше було заслухано доповідь представника ЄС з питань візової політики, МСАТ і надалі буде запрошувати компетентних представників ЄС з метою взаємного інформування про нові зміни та реальний стан справ.

Пітер Краус також інформував Генеральну асамблею про результати Тристоронньої зустрічі (відбулася в Женеві, Швейцарія, під егідою Міжнародної організації праці, 23-26 жовтня 2006 року) з трудових та соціальних питань, що випливають з проблем перетину кордонів міжнародними водіями в автомобільному секторі, в якій брали участь представники урядів, профспілок та роботодавців, та прийняті нею рішення. Він подякував національним асоціаціям-членам МСАТ, які надіслали свої делегатів для участі в ній.

Крім того, генеральна асамблея затвердила звіт про проведення засідання в березні цього року в м. Дубаї, Арабські Емірати, звіти про роботу президентів Рад МСАТ з вантажних, пасажирських перевезень, голів представництв в СНД та на Ближньому Сході. Сесія розглянула та затвердила робочу програму на 2007 рік.

На Генеральній асамблеї МСАТ відбулося нагородження почесною відзнакою МСАТ „кращий перевізник” та дипломами МСАТ.

Від України почесну відзнаку МСАТ „Кращий перевізник СНД” отримав Віктор Позніхіренко - директор СП ТОВ ”Транс Груп”, м.Бровари.

Також українські водії:
1. Завалій Сергій – ПП Завалій С.П., Харків.
2. Ковалев Дмитро – ТОВ “Астика”, Харків.
3. Гурин Олександр – ТОВ “САТП-2001”, Харків,
4. Абашин Василь - ТОВ “САТП-2001”, Харків.
5. Прозоров Олександр - ТОВ “САТП-2001”, Харків.
6. Копил Микола – ПП Крупа В.М., Харків.
7. Сизий Володимир ТОВ “Харьківське АТП-16363”, Харків.
8. Грінченко Анатолій – ПП “Автоспектр”, Харків.
9. Метлицький Станіслав – АК “Укртранс”, Київ.
10. Лопата Микола - АК “Укртранс”, Київ.
11. Белан Іван - “КВК Рапід”, Київ.
12. Шульга Олександр - “КВК Рапід”, Київ
13. Вольвак Сергій – “Київське АТП-2240”, Київ
14. Сидорчук Володимир - “Київське АТП-2240”, Київ.
15. Дзюба Василь - “Київське АТП-2240”, Київ.
16. Костюк Олег - “Київське АТП-2240”, Київ.
17. Коломієць Василь ТОВ “МАН-Сервіс”, Одеса.
18. Кіреев Ігор ПП “WEF-TRANS”, Донецьк.
19. Криль Сергій АОЗТ “Мушкетовская автобаза”, Донецьк.
20. Качмарь Микола – СП Інтер-Роллен-Тран, Закарпаття.
21. Фагороші Василь ТОВ “АВТО+”, Закарпаття.
22. Савко Олександр – ПП Мигалега П.І., Закарпаття.
23. Кохан Ярослав – ДП “БАРВА-АВТО”, Закарпаття.
24. Климчук Петро – ПП Ковальський, Хмельницький.
25. Пантелімон Василь – ТОВ “Транс-Зафт”, Хмельницький.
26. Вибраний Микола – ТОВ “Транс-Зафт”, Хмельницький.
27. Батуренець Олександр – ТОВ “Мега-Транс”, Хмельницький.
28. Обухівський Григорій – ТОВ “Мега-Транс”, Хмельницький.
29. Хомич Володимир – ТОВ “КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС”, Рівне.
30. Якубець Нікандр – ТОВ “КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС”, Рівне.
31. Ткачук Дмитро – ТОВ “КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС”, Рівне.
32. Бабюк Станіслав – ТОВ “КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС”, Рівне.
33. Лисаковський Іван – ПП Чорней М.М., Чернівці.
34. Богатирець Омелян - МПП ВКФ “Транссервіс”, Чернівці.
35. Нечай Володимир – “ЛАА Транс”, Луганськ.
36. Єдігаров Роберт – “ЛАА Транс”, Луганськ.
37. Манукян Мурад - “ЛАА Транс”, Луганськ.
38. Єременко Михайло - “ЛАА Транс”, Луганськ.
39. Проценко Ілля - “ЛАА Транс” , Луганськ.
40. Фісенко Володимир - “ЛАА Транс”, Луганськ.
41. Павлов Олександр –ПП “Транзит”
42. Берехуляк Віктор – “Західукртранс”, Львів
43. Парій Петро –“Стеллар ЛТД”, Тернопіль.
44. Фіалковський Станіслав – “Байкал”, Житомир.

отримали „Почесні дипломи МСАТ”, як визнання їх внеску в розвиток міжнародних та національних автомобільних перевезень, надання послуг високої якості та безаварійну роботу.

Поздоровляємо переможців і дипломантів!
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis