Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 19 лютого 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
18.02.2020 Щодо проведення 28.01.2020 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
18.02.2020 Щодо проведення 17.01.2020 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
17.02.2020 Учасникам попереджувальної акції протесту 12 лютого 2020 р....    
17.02.2020 Щодо головних підсумків останніх сесій органів МДП ООН в лютому 2020 року...    
13.02.2020 Запрошують Вас прийняти участь в одноденному семін...    
13.02.2020 Попереджувальна акція протесту міжнародних автоперевізників...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Прийнято рішення щодо коефіцієнтів і бонусів, які будуть застосовуватися у 2007 - 2010 роках при розрахунках кількості дозволів ЄКМТ.
 

16 листопада 2006 року у Парижі (Франція) відбулося засідання Робочої групи з питань автомобільного транспорту Європейської Конференції Міністрів транспорту, в якій взяв участь і представник АсМАП України. На цьому засіданні продовжувалася дискусія, розпочата ще у вересні ц.р. стосовно коефіцієнтів і бонусів, які будуть застосовуватися у 2007 і наступних роках при розрахунках дозволів ЄКМТ.

Варто зазначити, що рішення в групі приймаються на умовах консенсусу. Окремі країни, які не згодні з рішенням більшості, мають право зарезервувати свою позицію.

Коротко про попередні події.

Компромісна пропозиція Секретаріату ЄКМТ щодо коефіцієнтів і бонусів, які застосовуються при розрахунках дозволів ЄКМТ була прийнята більшістю присутніх на засіданні 28 червня 2006 р. у Москві:
Категорія АТЗ  2006 р.    2007 р.  
  коефіцієнт бонус коефіцієнт бонус
Євро 0        
Євро 1 2   1  
Євро 2 4 20% 2  
Євро 3 6 40% 6 40%
Євро 4 6 50% 6 50%
Євро 5*        

* - Можливість використання Євро 4 для Євро 5

Але “Група шести”(Бельгія, Франція, Німеччина, Швейцарія, Люксембург і Іспанія) представила свою контрпропозицію, яка передбачала загальне скорочення квоти ЄКМТ на 35%, при відповідному резервуванні позиції, у випадку якщо зазначена пропозиція не приймається:
Категорія АТЗ  2007    2008   2009  
Євро 1 1          
Євро 2 2   1   1  
Євро 3 4 10% 2   2  
Євро 4 6 20% 4 20% 4 10%
Євро 5 6 40% 6 40% 6 20%

Як уже повідомлялося, обговорення було тривалим, делегація України, відстоювала необхідність виконання вже прийнятого рішення стосовно встановлених коефіцієнтів і бонусів, зокрема коефіцієнта 6 і бонусу 40% для автомобілів Євро-3. Цю позицію підтримали делегації більшості країн (Білорусі, Росії, Молдови, Туреччини, Польщі та інші).

В процесі переговорів позиція “Групи шести” декілька разів змінювалася, і стала менш жорсткою, але тільки по відношенню до 2007 року, що стосується перспективи і остаточного рішення - дійти консенсусу не вдалося. Було прийнято рішення, що переговори будуть продовжені на черговому засіданні Робочої групи 16 листопада п.р.

Після засідання, з метою збереження існуючої системи дозволів ЄКМТ, була проведена відповідна робота на політичному рівні.

На засіданні, яке відбулося 16 листопада у Парижі, було винесено на розгляд компромісну пропозицію:
Категорія АТЗ  2007    2008   2009   2010  
Євро 1 1   0          
Євро 2 2   1   0   0  
Євро 3 6 20% 6 10% 6 0% 4 20%
Євро 4 6 40% 6 40% 6 40% 6 40%
Євро 5                

В ході тривалих дискусій позиція “Групи шести” та інших країн дещо зблизилася, стала більш логічною. З метою запобігання введенню ще шести додаткових обмежень, що призвело б до руйнування дозвільної системи ЄКМТ, як багатосторонньої квоти була досягнута компромісна домовленість, яка визначила умови розвитку квоти ЄКМТ до 2010 року.
Категорія АТЗ  2007   2008    2009   2010  
Євро 1 1   0          
Євро 2 2   1   0   0  
Євро 3 6 20% 6 10% 4 40% 4 20%
Євро 4 6 40% 6 40% 6 40% 4 20%
Євро 5         6 40% 6 40%

Таким чином, враховуючи що базова квота для України 208 книжок ЄКМТ, прийняте рішення щодо коефіцієнтів і бонусів на 2007 рік, та рішення Мінтрансзв`язку щодо видачі дозволів ЄКМТ тільки на автомобілі Євро-3, загальна кількість книжок ЄКМТ на наступний рік складе 1498 штук. У тому числі:
Австрія – 96
Італія – 300
Греція – 141
Угорщина – 1159 дозволів .

Протягом останніх років питання багатосторонньої квоти ЄКМТ було найбільш складним і суперечливим у роботі організації. Ці питання обговорювалися щорічно. Рішення щодо довгострокової перспективи прийнято вперше і дає можливість перевізникам зрозуміти строки перехідних періодів до введення транспортних засобів Євро-5, 6 і прийняти відповідне рішення стосовно інвестування коштів в оновлення рухомого складу.

22 листопада п.р. у Парижі відбулося засідання Ради з управління транспортом Європейської Конференції Міністрів транспорту.

На цьому засіданні опрацьовувалися проблемні питання порядку денного засідання міністрів транспорту, яке відбудеться в травні 2007 року у Софії, організаційні питання його проведення, юридичні та фінансові аспекти діяльності ЄКМТ.

Департамент координації перевезень
Секретаріату АсМАП України

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis