Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
09.09.2020 Щодо ситуації в пункті пропуску Ягодин.     16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 27 вересня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
25.09.2020 Щодо закінчення дозволів Азербайджану (в/з третіх країн) квоти 2020 року!...    
25.09.2020 Про засідання Робочої групи Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, об...    
25.09.2020 Латвія
Впродовж декількох минулих днів спостерігаються великі черги на пункті пропуску...
    
24.09.2020 Конференція учасників АсМАП України...    
24.09.2020 У місті Харків, з 28 вересня по 11 жовтня 2020 року, видача та прийом книжок МДП здійснюватис...    
23.09.2020 Щодо порядку використання деяких видів дозволів Італії (додатково)!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Прийнято рішення щодо коефіцієнтів і бонусів, які будуть застосовуватися у 2007 - 2010 роках при розрахунках кількості дозволів ЄКМТ.
 

16 листопада 2006 року у Парижі (Франція) відбулося засідання Робочої групи з питань автомобільного транспорту Європейської Конференції Міністрів транспорту, в якій взяв участь і представник АсМАП України. На цьому засіданні продовжувалася дискусія, розпочата ще у вересні ц.р. стосовно коефіцієнтів і бонусів, які будуть застосовуватися у 2007 і наступних роках при розрахунках дозволів ЄКМТ.

Варто зазначити, що рішення в групі приймаються на умовах консенсусу. Окремі країни, які не згодні з рішенням більшості, мають право зарезервувати свою позицію.

Коротко про попередні події.

Компромісна пропозиція Секретаріату ЄКМТ щодо коефіцієнтів і бонусів, які застосовуються при розрахунках дозволів ЄКМТ була прийнята більшістю присутніх на засіданні 28 червня 2006 р. у Москві:
Категорія АТЗ  2006 р.    2007 р.  
  коефіцієнт бонус коефіцієнт бонус
Євро 0        
Євро 1 2   1  
Євро 2 4 20% 2  
Євро 3 6 40% 6 40%
Євро 4 6 50% 6 50%
Євро 5*        

* - Можливість використання Євро 4 для Євро 5

Але “Група шести”(Бельгія, Франція, Німеччина, Швейцарія, Люксембург і Іспанія) представила свою контрпропозицію, яка передбачала загальне скорочення квоти ЄКМТ на 35%, при відповідному резервуванні позиції, у випадку якщо зазначена пропозиція не приймається:
Категорія АТЗ  2007    2008   2009  
Євро 1 1          
Євро 2 2   1   1  
Євро 3 4 10% 2   2  
Євро 4 6 20% 4 20% 4 10%
Євро 5 6 40% 6 40% 6 20%

Як уже повідомлялося, обговорення було тривалим, делегація України, відстоювала необхідність виконання вже прийнятого рішення стосовно встановлених коефіцієнтів і бонусів, зокрема коефіцієнта 6 і бонусу 40% для автомобілів Євро-3. Цю позицію підтримали делегації більшості країн (Білорусі, Росії, Молдови, Туреччини, Польщі та інші).

В процесі переговорів позиція “Групи шести” декілька разів змінювалася, і стала менш жорсткою, але тільки по відношенню до 2007 року, що стосується перспективи і остаточного рішення - дійти консенсусу не вдалося. Було прийнято рішення, що переговори будуть продовжені на черговому засіданні Робочої групи 16 листопада п.р.

Після засідання, з метою збереження існуючої системи дозволів ЄКМТ, була проведена відповідна робота на політичному рівні.

На засіданні, яке відбулося 16 листопада у Парижі, було винесено на розгляд компромісну пропозицію:
Категорія АТЗ  2007    2008   2009   2010  
Євро 1 1   0          
Євро 2 2   1   0   0  
Євро 3 6 20% 6 10% 6 0% 4 20%
Євро 4 6 40% 6 40% 6 40% 6 40%
Євро 5                

В ході тривалих дискусій позиція “Групи шести” та інших країн дещо зблизилася, стала більш логічною. З метою запобігання введенню ще шести додаткових обмежень, що призвело б до руйнування дозвільної системи ЄКМТ, як багатосторонньої квоти була досягнута компромісна домовленість, яка визначила умови розвитку квоти ЄКМТ до 2010 року.
Категорія АТЗ  2007   2008    2009   2010  
Євро 1 1   0          
Євро 2 2   1   0   0  
Євро 3 6 20% 6 10% 4 40% 4 20%
Євро 4 6 40% 6 40% 6 40% 4 20%
Євро 5         6 40% 6 40%

Таким чином, враховуючи що базова квота для України 208 книжок ЄКМТ, прийняте рішення щодо коефіцієнтів і бонусів на 2007 рік, та рішення Мінтрансзв`язку щодо видачі дозволів ЄКМТ тільки на автомобілі Євро-3, загальна кількість книжок ЄКМТ на наступний рік складе 1498 штук. У тому числі:
Австрія – 96
Італія – 300
Греція – 141
Угорщина – 1159 дозволів .

Протягом останніх років питання багатосторонньої квоти ЄКМТ було найбільш складним і суперечливим у роботі організації. Ці питання обговорювалися щорічно. Рішення щодо довгострокової перспективи прийнято вперше і дає можливість перевізникам зрозуміти строки перехідних періодів до введення транспортних засобів Євро-5, 6 і прийняти відповідне рішення стосовно інвестування коштів в оновлення рухомого складу.

22 листопада п.р. у Парижі відбулося засідання Ради з управління транспортом Європейської Конференції Міністрів транспорту.

На цьому засіданні опрацьовувалися проблемні питання порядку денного засідання міністрів транспорту, яке відбудеться в травні 2007 року у Софії, організаційні питання його проведення, юридичні та фінансові аспекти діяльності ЄКМТ.

Департамент координації перевезень
Секретаріату АсМАП України

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis