Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 27 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
26.04.2024 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження...    
26.04.2024 Відкрито можливість реалізації заявок на отримання дозволів і прав роботи до країн згідно пер...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький...    
24.04.2024 Італія. Логістика. Страйк 30 квітня...    
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”
 Шановні перевізники !

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України ініціювала проведення 02.04.2007 року в Державному департаменті автомобільного транспорту робочої зустрічі з питань доопрацювання проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”.

Під час зустрічі було наголошено на тому, що проект базується на положеннях старого наказу Мінтрансу України (“Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів” вiд 17.01.2002 № 18; зареєстрований у Мін'юсті України вiд 04.02.2002 № 97/6385), який дещо застарів; окремих положеннях Кодексу Законів України “Про працю” та у ряді випадків суперечить міжнародним договорам України (та Директивам ЄС), що може слугувати непорозумінню між перевізниками та контролюючими органами (а при виїзді у подальшому водія за кордон з іноземними контролюючими органами).

Було запропоновано передбачити у тексті положення норму, що “водії, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення повинні відповідати умовам та виконувати вимоги Європейської угоди ЄУТР”.

Наголошено на необхідності приведення ряду пунктів наказу у відповідність до статті ЄУТР, що стосуються часу роботи та відпочинку.

Висловлена думка, що Графік змінності можливо складати тільки при перевезеннях, які мають певну регулярність, а “при нерегулярних пасажирських та вантажних перевезеннях замість графіків змінності можуть застосовуватись правила внутрішнього розпорядку”..

Замість вимоги пред’являти для контролю на території України 15, а у подальшому - 28 тахошайб, що не відповідає ЄУТР, запропоновано розглянути наступний текст: “водії повинні мати реєстраційні листки за поточний тиждень і ті, які використовуються у кількості і термінах (для надання контролюючим органам), визначених ЄУТР”.

Узгоджене питання, що у проекті Положення необхідно затвердити форму документу, який буде надаватись замість тахошайб у разі, коли водій перебував на лікарняному, був у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

Прийняте рішення доопрацювати окремі пункти Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”. Про подальший перебіг подій будемо повідомляти додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis