Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 1 вересня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.08.2024 Нідерланди: зміна структури тарифів євровіньєтки...    
22.08.2024 Норвегія. Продовження «транспортного безвізу» до 30 червня 2025 року...    
22.08.2024 Боснія і Герцеговина погодила обмін додатковими дозволами на вантажні перевезення...    
22.08.2024 Укртрансбезпека розширила функціонал кабінету перевізника: відтепер можна відкликати подані з...    
21.08.2024 Припинено видачу ліцензій на період дії воєнного стану...    
19.08.2024 Про оприлюднення інформації щодо рейсів за дозволами ЄКМТ до країн, що встановили обмеження з...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”
 Шановні перевізники !

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України ініціювала проведення 02.04.2007 року в Державному департаменті автомобільного транспорту робочої зустрічі з питань доопрацювання проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”.

Під час зустрічі було наголошено на тому, що проект базується на положеннях старого наказу Мінтрансу України (“Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів” вiд 17.01.2002 № 18; зареєстрований у Мін'юсті України вiд 04.02.2002 № 97/6385), який дещо застарів; окремих положеннях Кодексу Законів України “Про працю” та у ряді випадків суперечить міжнародним договорам України (та Директивам ЄС), що може слугувати непорозумінню між перевізниками та контролюючими органами (а при виїзді у подальшому водія за кордон з іноземними контролюючими органами).

Було запропоновано передбачити у тексті положення норму, що “водії, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення повинні відповідати умовам та виконувати вимоги Європейської угоди ЄУТР”.

Наголошено на необхідності приведення ряду пунктів наказу у відповідність до статті ЄУТР, що стосуються часу роботи та відпочинку.

Висловлена думка, що Графік змінності можливо складати тільки при перевезеннях, які мають певну регулярність, а “при нерегулярних пасажирських та вантажних перевезеннях замість графіків змінності можуть застосовуватись правила внутрішнього розпорядку”..

Замість вимоги пред’являти для контролю на території України 15, а у подальшому - 28 тахошайб, що не відповідає ЄУТР, запропоновано розглянути наступний текст: “водії повинні мати реєстраційні листки за поточний тиждень і ті, які використовуються у кількості і термінах (для надання контролюючим органам), визначених ЄУТР”.

Узгоджене питання, що у проекті Положення необхідно затвердити форму документу, який буде надаватись замість тахошайб у разі, коли водій перебував на лікарняному, був у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

Прийняте рішення доопрацювати окремі пункти Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”. Про подальший перебіг подій будемо повідомляти додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis