Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 31 жовтня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
30.10.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків 30 та 31 жовтня 2...    
28.10.2025 Щодо внесення змін до Порядку проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейс...    
27.10.2025 Швидке проходження ОТК та можливість отримати сертифікат ЄКМТ...    
21.10.2025 Запрошення на онлайн-дискусію «єЧерга: ключові виклики та напрями вдосконалення» 29.10.2025    
21.10.2025 Щодо проведення навчання з використання нової цифрової системи ЄКМТ...    
20.10.2025 Триває конкурс з розподілу дозволів Європейської Конференції Міністрів Транспорту на 2026 рік...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”
 Шановні перевізники !

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України ініціювала проведення 02.04.2007 року в Державному департаменті автомобільного транспорту робочої зустрічі з питань доопрацювання проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”.

Під час зустрічі було наголошено на тому, що проект базується на положеннях старого наказу Мінтрансу України (“Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів” вiд 17.01.2002 № 18; зареєстрований у Мін'юсті України вiд 04.02.2002 № 97/6385), який дещо застарів; окремих положеннях Кодексу Законів України “Про працю” та у ряді випадків суперечить міжнародним договорам України (та Директивам ЄС), що може слугувати непорозумінню між перевізниками та контролюючими органами (а при виїзді у подальшому водія за кордон з іноземними контролюючими органами).

Було запропоновано передбачити у тексті положення норму, що “водії, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення повинні відповідати умовам та виконувати вимоги Європейської угоди ЄУТР”.

Наголошено на необхідності приведення ряду пунктів наказу у відповідність до статті ЄУТР, що стосуються часу роботи та відпочинку.

Висловлена думка, що Графік змінності можливо складати тільки при перевезеннях, які мають певну регулярність, а “при нерегулярних пасажирських та вантажних перевезеннях замість графіків змінності можуть застосовуватись правила внутрішнього розпорядку”..

Замість вимоги пред’являти для контролю на території України 15, а у подальшому - 28 тахошайб, що не відповідає ЄУТР, запропоновано розглянути наступний текст: “водії повинні мати реєстраційні листки за поточний тиждень і ті, які використовуються у кількості і термінах (для надання контролюючим органам), визначених ЄУТР”.

Узгоджене питання, що у проекті Положення необхідно затвердити форму документу, який буде надаватись замість тахошайб у разі, коли водій перебував на лікарняному, був у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

Прийняте рішення доопрацювати окремі пункти Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”. Про подальший перебіг подій будемо повідомляти додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis