Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 13 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
08.09.2025 Стосовно подачі декларацій ENS до країн Європейського Союзу через додаток TIR-EPD...    
04.09.2025 Латвія. Покрокове заповнення Декларації...    
04.09.2025 Онлайн-опитування «Оцінка сприйняття доброчесності в митній службі України (CIPS)»....    
02.09.2025 Румунія: РО-Віньєтка. Зміни в схемі стягнення плати за проїзд...    
02.09.2025 Щодо надання послуги оформлення ENS – ICS2...    
02.09.2025 Посібник ЄС із подання ENS у різних країнах....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
МЗС відкриває цілодобову службу допомоги з візових питань
 

За інформацією агенції Українські новини Міністерство закордонних справ України має намір відкрити call-центр для звернень українців з візових питань – про це заявив Міністр закордонних справ України Арсеній Яценюк.

За його словами, це буде цілодобовий call-центр, що приймає дзвінки від громадян України, які перебувають закордоном, якщо в них виникнуть які-небудь проблеми при перетинанні кордону, а також інші проблеми, пов'язані з їхнім перебуванням закордоном.

В call-центр також зможуть подзвонити українці, що перебувають на території України, у тому разі, якщо вони з деяких причин не змогли одержати візу у відповідних іноземних посольствах, або коли в них виникнуть проблеми, пов'язані з діяльністю відповідних консульських установ в Україні.

При одержанні дзвінка дипломати міністерства будуть терміново реагувати на ситуацію й виходити на зв'язок з відповідними іноземними консульськими установами для якнайшвидшого вирішення ситуації, що склалася.

Яценюк повідомив, що МЗС зараз проводить переговори з провідними українськими мобільними операторами, щоб ввести тризначний номер для call-центру, щоб українці могли без проблем додзвонитися до нього з будь-якої країни світу.

За словами міністра, call-центр буде відкрито 1 червня. На сайті МЗС також буде створено окрему сторінку, де можна буде розмістити інформацію про те, як була отримана віза, і чи потрібна допомога дипломатів.

Департамент координацiї перевезень

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis