Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 5 лютого 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.02.2025 Франція: митні формальності – оновлення «розумного кордону» з «обов’язковим логістичним конве...    
03.02.2025 Узбекистан.
Продовження дії дозволів квоти 2024 року до 31 березня 2025 року включно....
    
30.01.2025 Щодо продовження видачі книжок МДП в м. Дніпро з 03 лютого 2025 року....    
30.01.2025 Співпраця з польськими адвокатами...    
30.01.2025 До уваги міжнародних автомобільних перевізників, які використовують дозволи ЄКМТ!...    
30.01.2025 Роз’яснювальні матеріали з приводу Режиму Праці та Відпочинку....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
МЗС відкриває цілодобову службу допомоги з візових питань
 

За інформацією агенції Українські новини Міністерство закордонних справ України має намір відкрити call-центр для звернень українців з візових питань – про це заявив Міністр закордонних справ України Арсеній Яценюк.

За його словами, це буде цілодобовий call-центр, що приймає дзвінки від громадян України, які перебувають закордоном, якщо в них виникнуть які-небудь проблеми при перетинанні кордону, а також інші проблеми, пов'язані з їхнім перебуванням закордоном.

В call-центр також зможуть подзвонити українці, що перебувають на території України, у тому разі, якщо вони з деяких причин не змогли одержати візу у відповідних іноземних посольствах, або коли в них виникнуть проблеми, пов'язані з діяльністю відповідних консульських установ в Україні.

При одержанні дзвінка дипломати міністерства будуть терміново реагувати на ситуацію й виходити на зв'язок з відповідними іноземними консульськими установами для якнайшвидшого вирішення ситуації, що склалася.

Яценюк повідомив, що МЗС зараз проводить переговори з провідними українськими мобільними операторами, щоб ввести тризначний номер для call-центру, щоб українці могли без проблем додзвонитися до нього з будь-якої країни світу.

За словами міністра, call-центр буде відкрито 1 червня. На сайті МЗС також буде створено окрему сторінку, де можна буде розмістити інформацію про те, як була отримана віза, і чи потрібна допомога дипломатів.

Департамент координацiї перевезень

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis