Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 21 липня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
21.07.2017 Болгарія. Додаткові штрафні санкції за порушення тимчасових обмежень на рух...    
21.07.2017 Щодо змін в законодавстві України стосовно контролю за харчовими продуктами, кормами та побі...    
20.07.2017 Франція. Екологічні зони ZCR і ZPA у Франції. Штрафні санкції стосовно порушення Декрету про ...    
19.07.2017 Щодо проїзду автомобільними мостами на території Туркменістану...    
19.07.2017 Зміни до Конвенції МДП 1975 року, що передбачають нові вимоги до конструкції транспортних зас...    
18.07.2017 Щодо тимчасового вилучення посвідчень водіїв працівниками поліції....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо участі делегації Мінтрансзв"язку України спільно з АсМАП України у засіданні четвертої сесії Спеціальної Робочої групи з перегляду ЄУТР в рамках ЄЕК ООН з метою узгодження поправок до ЄУТР з урахуванням нових правил режиму праці та відпочинку водіїв, введених у Європейських країнах
 Шановні учасники Асоціації!

14-16 травня 2007 року у м. Женева, Швейцарія відбулося засідання четвертої сесії Спеціальної Робочої Групи з перегляду ЄУТР в рамках ЄЕК ООН, де обговорювалась та вироблялась остаточна редакція поправок до тексту Угоди ЄУТР та Семінару з питань запровадження системи цифрових тахографів у країнах – не членах Європейського Союзу.

Результатом проведення Семінару та Сесії стало обговорення наступних питань:

1. План проекту для країн не членів ЄС- Договірних сторін ЄУТР, щодо заходів, які необхідно вжити для запровадження системи цифрового тахографа на відповідному національному рівні (представлений Організацією з нагляду за впровадженням цифрового тахографа (НВЦТ), який фінансується Європейською комісією та Дорожньою адміністрацією Швеції, а також Конфедерацією організацій з дотримання законодавства у сфері автомобільного транспорту (КОРТЕ)).

2. Можливість отримання технічної допомоги від країн-членів ЄС, які успішно запровадили систему цифрового тахографу у своїх країнах.

3. Законність застосування до українських перевізників Постанови ЄС 561/2006 від 15 березня 2006 року (набрала чинності 11 квітня 2007 року) щодо гармонізації певного соціального законодавства, яке стосується автомобільного транспорту, у частині, яка суперечить Угоді ЄУТР.

4. Розгляд і прийняття поправок до Угоди ЄУТР, які попередньо обговорено під час позачергових засідань Спеціальної робочої групи у грудні 2006 року та січні 2007 року у Брюсселі, Бельгія за сприяння МСАТ (IRU).

5. Формування остаточної редакції поправок до тексту Угоди ЄУТР, яку буде підготовлено Секретаріатом після сесії та винесено на обговорення та прийняття на сотій сесії Робочої групи з автомобільного транспорту SC.1, яка відбудеться у жовтні 2007 року.

Під час роботи Сесії основну увагу представники Мінтрансзв’язку України та АсМАП України приділяли питанням, пов’язаним із забезпеченням виконання Україною зобов’язань, що випливають з Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР), до якої приєдналась Україна (ЗУ від 07.09.2005 №2819-IV ).

Делегації України, Росії та Республіки Бєларусь звернулись до Європейської Комісії за офіційним роз’ясненням щодо правозастосування Постанови ЄС № 561/2006 до автотранспортних перевізників країн не ЄС – учасниць ЄУТР під час виконання міжнародних перевезень в межах та між країнами ЄС, Швейцарії та ЄЕЗ у частині, що суперечить Угоді ЄУТР.

Подальший розгляд поправок до Угоди ЄУТР, запропонованих Європейським Союзом, можливий за умови отримання цього роз’яснення.

Крім того, делегації просили Європейську Комісію довести усім відповідним уповноваженим органам країн ЄС щодо незастосування вимог Постанови 561/2006 до авто перевізників країн не- ЄС – учасниць ЄУТР до видання вищезазначеного офіційного роз’яснення.

Про подальший перебіг подій будемо вас інформувати.

Департамент транспортної політики
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis