Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 19 липня 2019 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
18.07.2019 Щодо ремонту транспортної розв’язки на км 25+307 автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжа...    
17.07.2019 Щодо закінчення дозволів Польщі квоти липня 2019 року!...    
17.07.2019 Шановні перевізники!
Як вам відомо 28 травня 2015 року у м.Лейпціг (Німеччина) Міністрами ...
    
12.07.2019 Щодо підвищення екологічності дозволів!...    
12.07.2019 Щодо введення на території України екологічного стандарту Євро-6...    
11.07.2019 Чехія.
Проведення ремонтних робіт на автострадах та магістралях...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Результати семінару щодо україно-угорських відносин у міжнародних перевезеннях.
 

Шановні перевізники!

Секретаріат АсМАП України повідомляє, що 9-10 серпня 2007 року відбувся семінар за участю представників державних установ України та Угорщини з залученням перевізників двох держав та представника АсМАП України, в якому обговорювались питання україно-угорських відносин в міжнародних перевезеннях, а саме: правила проїзду вантажного транспорту по території Угорщини з врахуванням вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) та Європейської угоди про міжнародні автомобільні перевезення небезпечних вантажів (ADR); вимоги митних органів Угорщини до учасників міжнародних перевезень вантажів при перетині кордону; безпека дорожнього руху.

1. Щодо застосування правил ЄУТР.

  • Постанова ЕС № 561/2006 від 15.03.06 застосовується: для перевізників країн Євросоюзу; для перевізників країн, не членів Євросоюзу, лише по дозволу ЄКМТ при перевезеннях між країнами Євросоюзу.

Відповідно до вимог ЄУТР, український перевізник повинен мати і пред'являти для контролю тахограми за поточний тиждень та останній день попереднього тижня, під час якого водій керував транспортним засобом. При цьому цей останній робочий день може бути не лише за попередній тиждень, тобто 7 днів, а два-три тижні, місяць-два назад (вимога ЄУТР про необхідність зберігання тахограм на протязі одного року). Водій, який не керував автомобілем на протязі деякого часу, повинен на підприємстві отримати тахограму за останній день, під час якого він керував автотранспортним засобом до перерви в роботі. На період відпочинку (або перерви в роботі) на підприємстві відповідальний працівник надає водію довідку про перерву („жовту” тахошайбу), водій починає перевезення по тахошайбі, яка буде наступною після відпочинку та першою робочою в зміні поточного тижня. Бажано оформлювати довідку про відпочинок (або перерви в роботі), а для гарантії і „жовту" тахошайбу, тому що в конвенції ЄУТР „жовта” тахограма не зазначена.

  • При під'їзді до кордону і необхідності очікування в черзі, водій повинен переконатись у тому, що час перебування за кермом не перевищує 9-10 годин на добу, та не більше ніж шосту зміну на першому тижні роботи. Якщо в даному випадку перебільшень немає, потрібно тахограф перевести в режим „інша робота" (молотки); режим „щотижневий відпочинок” непотрібен.

  • Відповідно до Угоди ЄУТР передбачено можливість доїзду до першого паркінгу з перевищенням режиму керування на 20 хвилин, але угорська сторона накладає штрафи вже з п’яти хвилин перевищення, хоча пристрій дає похибку в часі до 10 хвилин. Фактично, краще планувати зупинку ТЗ до закінчення ліміту робочого часу на 20-30 хвилин. У разі непередбаченої необхідності потрібно на 1-2 хвилини вийняти тахограму та зробити відповідний запис на зворотній стороні, але дане зауваження стосується лише тих автотранспортних засобів, які стоять у черзі на угорсько-укаїнському кордоні при поверненні на Україну.

  • Час на тахошайбах фіксується український. По країнах транзиту, доставки вантажу, не переводиться.

2. Щодо безпеки дорожнього руху.

  • В Угорщині здійснюють контроль на дорогах 165 поліцейських; обладнано шість блокпостів, на яких проводиться перевірка ТЗ по всім правилам та вимогам до технічного стану, наявність необхідних перевізних документів.

  • У вересні поточного року буде проводитись комплексна перевірка автотранспортних засобів на дорогах Угорщини та країн ЄС. Урядом Угорщини буде прийнята постанова про взаємодію по контролю за рухом ТЗ та діями водіїв між службами митниць, поліції та транспортної інспекції, де будуть чітко регламентовані вимоги до перевізників країн ЄС та не членів ЄС.

  • Процедура виявлення контрабанди шляхом рентгенівського сканування застосовується лише при наявних аналітичних сумнівів в підозрі ризику нелегального перевезення товару та володінні спеціальною додатковою інформацією Держмитслужбами. При цьому присутність водія в кабіні автомобіля залежить від технології сканування, яка залежить від конструкції автомобіля. Водії отримують інструкції щодо поведінки під час проходження рентген-сканування від операторів, які його проводять. Все рентген - обладнання, яке використовується спеціалістами митної служби має стандарти безпеки відповідно до діючого законодавства про охорону здоров’я та проходять постійну перевірку на радіологічну безпеку.

  • Водій обов’язково повинен мати поряд з посвідченням водія медичну довідку. Для країн ЄС ще й посвідчення про закінчення курсів водія міжнародних перевезень.

  • За злісні (грубі) порушення правил дорожнього руху та інші поліція може затримувати осіб від 10 до З0 діб (Постанова від 01.07.2007 року).

  • В рік гине при ДТП від 1200 до 1500 осіб, в загалом скоєно 20-21 тисяча ДТП. Основні причини - швидкість , порушення проїзду перехрестя, правил обгону.

  • Заборонено під час керування розмовляти по мобільному телефону.

  • Телефон довіри поліції - 0036(0)80204830 (при неправомірних діях працівників поліції), в усіх інших випадках -112.

3. Щодо застосування ADR

  • Рух дозволяється поряд з іншими ТЗ. Ніяких обмежень та переваг немає, якщо інше незазначене у аварійній карті.

  • Технічні вимоги до автогуми, як і на всі інші ТЗ, що перевозять звичайні безпечні вантажі.

  • Присутні особливі вимоги щодо руху, додаткового обладнання, автогуми відносяться до ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі в цистернах, балонах, касетах, ємкостях.

  • Автомобіль може знаходитись на території митного терміналу до його оформлення не більше 4-х годин після Профессиональная Автокондиционеры - ремонт и обслуживание http://genstar.ua/avtokondicionery-remont-i-obsluzhivanie подачі документів в митницю, чи експедицію. В разі певних виявлених причин автомобіль може бути повернутий, або оформлений та пропущений на виїзд.

  • До 17 вересня шлях М-3 буде добудований до кордону з Україною, а М-7 - до Словенії ( Постанова Уряду від 08.08.2007 року).

4. Щодо використання ЄКМТ.

  • Книжка ЄКМТ повинно бути в наявності на місці та в час завантаження автомобіля.

  • Книжка ЄКМТ вилучається тільки при виявленні фальсифікату.

  • Трафарети на дверях автомобілів - тільки для угорських перевізників.

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis