Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    20.03.2022 ДСБТ-УКРТРАНСБЕЗПЕКА. Інформація щодо роботи ПВД (https://cutt.ly/dSdipNK) - буде оновлюватися    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 8 жовтня 2022 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
07.10.2022 Щодо вирішення проблемних питань після  приєднання України до Конвенції про процедуру спільно...    
06.10.2022 Щодо проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ...    
03.10.2022 Румунія.
Запровадження електронної транспортної системи RO e-Transport...
    
03.10.2022 Щодо проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ на 2023 рік...    
29.09.2022 Щодо підвищення гарантійного покриття до 100 000 євро за кожною книжкою МДП у Пакистані...    
29.09.2022 Про затвердження Угоди між Україною та Європейським Союзом про вантажні перевезення автомобіл...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо посилення контролю за виконанням ЄУТР угорськими контролюючими органами
 Шановні перевізники!

Останнім часом до АсМАП України почастішали звернення перевізників щодо прискіпливого ставлення з боку угорських компетентних органів при здійснені перевірок часу роботи і відпочинку водіїв. У більшості випадків проблеми виникають при наданні водіями довідки, що підтверджує не керування транспортним засобом протягом певного періоду.

Пункт 7 а) Статті 12 Глави ІІІ Використання обладнання Додатку – Контрольний пристрій Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (повний текст ЄУТР з 5 поправками розміщений у інформації від 06.07.2006р.), передбачає:

7. а) Якщо водій керує транспортним засобом, оснащеним контрольним пристроєм відповідно до додатку 1 (аналоговий тахограф), то він повинен бути в змозі пред'явити кожного разу, коли цього зажадає посадова особа, що інспектує:

-реєстраційні листки за поточний тиждень і в будь-якому випадку реєстраційний лист за останній день попередньої тижня, коли він керував транспортним засобом.

 

Форма довідки, яка б надавала доказ не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) на сьогоднішній день не визначена ЄУТР. Затверджена на національному рівні наказом Державного департаменту автомобільного транспорту форма довідки (додається; інформація з цього приводу розміщена 11.04.2007р.) не містить чіткої вказівки заповнювати не тільки дні, але і години (хвилини), коли водій не керував транспортним засобом.

Наведене вище формулювання ЄУТР по-різному тлумачиться контролюючими органами.

З метою уникнення непорозумінь, звертаємо Вашу увагу на такі моменти, які є причиною адміністративних штрафів:

  • по-різному тлумачаться поняття тиждень (згідно ЄУТР тиждень починається з 00-00 понеділка); інколи контролюючі органи вимагають тахокарти за більший період;
  • у разі коли, водій надає довідку (як правило це значний період часу) контролюючими органами вимагаються тахокарти, які використовувались за період до надання довідки, тобто “останній день, коли він керував транспортним засобом”.

Інколи виникають непорозуміння через те, що водія звинувачують у порушенні реєстрації часу на тахокартах:

  • невчасно змінена тахокарта;
  • тахокарта була вийнята всередині доби після припинення роботи водія, а довідка, оформлена підприємством про не керування ним транспортним засобом (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) тільки починаючи з наступного дня. У цьому випадку важко підтвердити, що водій до кінця дня не керував транспортним засобом (без тахокарти), а відпочивав.

Враховуючи непоодинокі сигнали щодо прискіпливого ставлення до перевізників з боку контролюючих органів Угорщини, АсМАП України терміново готує звернення до Державного департаменту автомобільного транспорту Мінтрансзв’язку України для з’ясування з угорською стороною ряду проблемних питань правозастосування ЄУТР.

До врегулювання ситуації, АсМАП України звертається до перевізників з пропозицією:

1. Провести з водіями відповідні інструктажі щодо необхідності виконання ЄУТР (мати всі необхідні документи при виконанні перевезень та враховувати специфіку угорських контролюючих органів);

2. При оформленні довідок про не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) вказувати не тільки дні, але і години (хвилини), щоб підтвердити період часу між попередніми та наступними тахокартами.

 

АсМАП України вважає, що перевізники, до яких неправомірно застосовані штрафні санкції обов’язково повинні відстоювати свої права у судовому порядку, оскільки є позитивні приклади, коли рішення про накладання адміністративних штрафів угорськими компетентними органами були змінені через “неправильне розуміння приписів ЄУТР”.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis