Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 7 липня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
06.07.2020 Греція
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення ...
    
03.07.2020 Словаччина
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
02.07.2020 Угорщина     
02.07.2020 Великобританія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські пере...
    
01.07.2020 Латвія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення ...
    
01.07.2020 До уваги міжнародних автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення до Республіки Біл...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо посилення контролю за виконанням ЄУТР угорськими контролюючими органами
 Шановні перевізники!

Останнім часом до АсМАП України почастішали звернення перевізників щодо прискіпливого ставлення з боку угорських компетентних органів при здійснені перевірок часу роботи і відпочинку водіїв. У більшості випадків проблеми виникають при наданні водіями довідки, що підтверджує не керування транспортним засобом протягом певного періоду.

Пункт 7 а) Статті 12 Глави ІІІ Використання обладнання Додатку – Контрольний пристрій Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (повний текст ЄУТР з 5 поправками розміщений у інформації від 06.07.2006р.), передбачає:

7. а) Якщо водій керує транспортним засобом, оснащеним контрольним пристроєм відповідно до додатку 1 (аналоговий тахограф), то він повинен бути в змозі пред'явити кожного разу, коли цього зажадає посадова особа, що інспектує:

-реєстраційні листки за поточний тиждень і в будь-якому випадку реєстраційний лист за останній день попередньої тижня, коли він керував транспортним засобом.

 

Форма довідки, яка б надавала доказ не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) на сьогоднішній день не визначена ЄУТР. Затверджена на національному рівні наказом Державного департаменту автомобільного транспорту форма довідки (додається; інформація з цього приводу розміщена 11.04.2007р.) не містить чіткої вказівки заповнювати не тільки дні, але і години (хвилини), коли водій не керував транспортним засобом.

Наведене вище формулювання ЄУТР по-різному тлумачиться контролюючими органами.

З метою уникнення непорозумінь, звертаємо Вашу увагу на такі моменти, які є причиною адміністративних штрафів:

  • по-різному тлумачаться поняття тиждень (згідно ЄУТР тиждень починається з 00-00 понеділка); інколи контролюючі органи вимагають тахокарти за більший період;
  • у разі коли, водій надає довідку (як правило це значний період часу) контролюючими органами вимагаються тахокарти, які використовувались за період до надання довідки, тобто “останній день, коли він керував транспортним засобом”.

Інколи виникають непорозуміння через те, що водія звинувачують у порушенні реєстрації часу на тахокартах:

  • невчасно змінена тахокарта;
  • тахокарта була вийнята всередині доби після припинення роботи водія, а довідка, оформлена підприємством про не керування ним транспортним засобом (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) тільки починаючи з наступного дня. У цьому випадку важко підтвердити, що водій до кінця дня не керував транспортним засобом (без тахокарти), а відпочивав.

Враховуючи непоодинокі сигнали щодо прискіпливого ставлення до перевізників з боку контролюючих органів Угорщини, АсМАП України терміново готує звернення до Державного департаменту автомобільного транспорту Мінтрансзв’язку України для з’ясування з угорською стороною ряду проблемних питань правозастосування ЄУТР.

До врегулювання ситуації, АсМАП України звертається до перевізників з пропозицією:

1. Провести з водіями відповідні інструктажі щодо необхідності виконання ЄУТР (мати всі необхідні документи при виконанні перевезень та враховувати специфіку угорських контролюючих органів);

2. При оформленні довідок про не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) вказувати не тільки дні, але і години (хвилини), щоб підтвердити період часу між попередніми та наступними тахокартами.

 

АсМАП України вважає, що перевізники, до яких неправомірно застосовані штрафні санкції обов’язково повинні відстоювати свої права у судовому порядку, оскільки є позитивні приклади, коли рішення про накладання адміністративних штрафів угорськими компетентними органами були змінені через “неправильне розуміння приписів ЄУТР”.

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis