Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 20 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
03.04.2024 ROADPOL. Перевірки автобусів та вантажівок. 13-19 травня....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Про проведення широкомасштабної, безстрокової акції протесту
 Звернення
до міжнародних автомобільних перевізників України

З року в рік в Україні погіршується ситуація в області міжнародних автомобільних перевезень. Через найвищі у Європі податки та збори перевізники не в змозі оновлювати рухомий склад. На митне оформлення вантажів у пунктах перетину кордону, внутрішніх митницях та портах витрачається більше часу ніж на саме перевезення, автомобілі стали складами на колесах, а водії – в’язнями кабін. Як гриби після дощу в Україні з’являються все нові і нові закони та нормативні акти, що створюють перешкоди діяльності перевізників і обкладають їх новими контролями, обмеженнями, заборонами, зборами та штрафами. Кількість бюрократів збільшується, корупція процвітає. Центральні органи виконавчої влади та органи, що здійснюють контроль роблять усе можливе щоб ускладнити національним перевізникам доступ до ринку міжнародних автомобільних перевезень. Держава з перевізника тільки стягує, а повертати, хоча б ПДВ – не збирається. Зростання цін на пальне несе надприбутки нафтотрейдерам і зубожіння перевізникам, підприємцям та пересічним українцям.

Роками ми втрачаємо позиції на ринку міжнародних перевезень. Уряди приходять і йдуть, а наші проблеми завжди залишаються з нами і стають тільки гострішими і ще більш нестерпними. Ми стали непотребом для своєї Держави. Знищуючи українських перевізників вона створює умови для експансії з боку іноземних компаній, які працюють у Європі за цивілізованим законодавством, а в Україні не потребують віз і непідвладні ґвалтівному та грабіжницькому розгулу чиновників.

Сьогодні ситуація досягла критичної межі, що ставить під загрозу існування самої галузі та майже 3000 підприємств-перевізників і 100000 працюючих в ній. Хто буде годувати наші сім’ї після остаточного знищення українських міжнародних перевізників?

Криза примусила автомобілістів-міжнародників 3 квітня 2008 року на Конференції учасників АсМАП України прийняти рішення про створення Страйкового комітету та висунути низку вимог до Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади щодо забезпечення конкурентоспроможності українських міжнародних автоперевізників.

Після попереджувальної акції протесту українських міжнародних автоперевізників 6 травня у Києві, відбулась низка зустрічей та консультацій керівництва Асоціації та Страйкового комітету з Прем’єр-міністром України, представниками Мінтрансу, Держмитслужби, ДПА та інших виконавчих структур центральних органів влади, спрямованих на вирішення нагальних проблем вітчизняних автоперевізників. Однак, очікування виявились марними. Аналіз ходу виконання вимог свідчить про те, що існують намагання «поховати» вирішення накопичених проблем у стосах листування між чиновниками. Вони не хочуть нічого робити і опікуються тільки збереженням свого крісла та власними інтересами.

Ми хочемо жити у розвинутій європейській державі, яка дбає про своїх громадян. Але це неможливо через протидію чиновників та корупціонерів, які наживаються і паразитують на українських громадянах та підприємцях. Керівництво країни та Уряду свідомо дезінформується про реальний стан міжнародних автоперевезень, підтасовуються факти і створюються умови для збереження незаконних джерел поповнення особистих бюджетів, що приводить до подальшого розшарування суспільства і банкрутства середнього та малого бізнесу.

На сьогодні українські перевізники вичерпали свої можливості щодо вирішення спірних питань, тому змушені переходити до більш радикальних заходів з метою відстояти та захистити свої ділові і соціальні інтереси, та врешті і право на існування. 18 червня 2008 року на засіданні Страйкому було прийнято рішення про проведення широкомасштабної, безстрокової акції протесту, спрямованої на захист економічних інтересів та збереження галузі, як важливої складової економіки держави, відстоювання законних прав і свобод, визначених Конституцією України, та призначити її початок на 8 липня 2008 року.

Закликаємо учасників АсМАП, всіх автомобільних перевізників України, підтримати та взяти активну участь в акції протесту вітчизняних міжнародних автоперевізників!

Не дамо себе знищити!

Страйковий комітет
міжнародних автомобільних
перевізників України
Контакти Страйкового комітету:
Тел.: 8-093-320-29-51
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis