Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 26 лютого 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
25.02.2020 Щодо дій перевізників у разі можливого порушення терміну доставки товарів, пов’язаних з відсу...    
20.02.2020 Видача дозволів Польщі, Італії, ОЧЕС, ТРАСЕКА...    
20.02.2020 Щодо проведення засідання Комісії з розгляду питань, пов’язаних з оформленням, видачею, облік...    
20.02.2020 Франція.
Щодо підвищення ставки мінімальної зарплати з 1 січня 2020 року відповідно ...
    
20.02.2020 Німеччина.
Щодо підвищення ставки мінімальної зарплати з 1 січня 2020 року відповід...
    
19.02.2020 Стосовно ввезення в Україну транспортних засобів, що відповідають екологічним нормам не нижче...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
5-6 травня 2009 року в м. Краків (Польща) відбулося чергове засідання Змішаної польсько-української Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 Шановні автоперевізники!

5-6 травня 2009 року в м. Краків (Польща) відбулося чергове засідання Змішаної польсько-української Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. В складі української делегації був присутній представник АсМАП України.

Під час засідання сторони розглянули низку питань пов’язаних з виконанням міжнародних автомобільних перевезень пасажирів та вантажів територіями Польщі та України і зокрема узгодження квот дозволів на 2009 та 2010 роки, умови виконання перевезень до/з 3-х країн, стан пасажирських перевезень між Україною та Польщею в рамках проведення Євро-2012 та інш.

Після обміну статистичною інформацією, обидві делегації констатували стабільне зростання товарообігу між Україною та Республікою Польща та висловили сподівання на зростання перевезень автомобільним транспортом між нашими країнами найближчим часом.

Після тривалої дискусії сторони узгодили остаточну квоту дозволів на 2009 рік та попередню квоту дозволів на 2010 рік.

На 2009 рік
Для українських автоперевізників

  • універсальні - 10 000 шт.
  • універсальні Євро-1 - 120 000 шт.
  • універсальні Євро-2 - 45 000 шт.
  • універсальні Євро-3 - 25 000 шт.
  • транзитні (портові) - 2 000 шт.

Для польських автоперевізників
  • універсальні - 10 000 шт.
  • універсальні Євро-1 - 120 000 шт.
  • універсальні Євро-2 - 45 000 шт.
  • універсальні Євро-3 - 25 000 шт.

На 2010 рік
Для українських автоперевізників

  • універсальні - 10 000 шт.
  • універсальні Євро-1 - 60 000 шт.
  • універсальні Євро-2 - 45 000 шт.
  • універсальні Євро-3 - 85 000 шт.

Для польських автоперевізників
  • універсальні - 10 000 шт.
  • універсальні Євро-1 - 60 000 шт.
  • універсальні Євро-2 - 45 000 шт.
  • універсальні Євро-3 - 85 000 шт.

В черговий раз українська сторона запропонувала відокремити в межах затвердженого контингенту дозволи, які дозволяли б виконувати перевезення до/з 3-х країн з обов’язковим проїздом територією країни реєстрації транспортного засобу, та встановити кількість таких дозволів на рівні 25 000 шт.

Польська сторона звернула увагу, що може погодитись на дану пропозицію за умови відокремлення дозволів на двосторонні та транзитні перевезення і встановити кількість транзитних дозволів для українських перевізників на рівні 30 000 шт.

Остаточного рішення прийнято не було, натомість сторони погодились вивчити сприйнятливість даних умов для польських та українських автоперевізників.

До остаточного рішення цього питання українська сторона запропонувала компромісний варіант, який розглядався на засіданні робочої групи експертів, яке пройшло 15-16 квітня 2009 року в Пшеміслі (Польща), а саме.

З 1 липня 2009 року перевезення до/з 3-х країн можливо виконувати на підставі універсальних дозволів з обов’язковим проїздом територією країни реєстрації ТЗ і лише транспортними засобами категорії не нижче Євро-2.

А з 1 січня 2010 року – на тих же умовах, але транспортними засобами категорії не нижче Євро-3. Сторони дійшли згоди по даному питанню та остаточно визначили, що у 2009 році, універсальний дозвіл дозволяє виконання одночасно не більше двох видів перевезень (двостороннього, транзитного або до/з 3-х країн транзитом територією країни реєстрації ТЗ) протягом одного кругорейсу для транспортних засобів категорії не нижче Євро-2. А для транспортних засобів категорії нижче Євро-2 універсальний дозвіл дозволяє виконання одночасно не більше двох видів перевезень (двостороннього, транзитного) протягом одного кругорейсу.

Обидві делегації погодились, що дозволи квоти 2009 року будуть дійсні для використання до 31 січня 2010 року включно.

Також сторони попередньо домовились, що в контингенті дозволів на 2011 рік як для українських так і польських перевізників будуть відсутні дозволи, дійсні для використання транспортними засобами Євро-0, разом з тим буде впроваджена додаткова категорія дозволів, дійсна для використання транспортними засобами не нижче Євро-4. Крім того, сторони погодились, що транспортні засоби більш вищої категорії екологічності можуть використовувати дозволи нижчої категорії.

На засіданні Змішаної комісії делегації обговорили проблеми, які були підняті під час засідання робочої групи експертів в м. Пшеміслі.

До 15 липня поточного року сторони разом з відповідними контролюючими органами вивчать питання щодо надання відповідного документа, що підтверджує факт не керування водієм транспортного засобу у визначений період (на сьогоднішній день українські водії використовують документ, зразок якого затверджено на 103 засіданні сесії Комітету по внутрішньому транспорту ЄЕК ООН).

У зв’язку з численними випадками простоїв українських транспортних засобів на кордоні під час митного оформлення польськими контролюючими органами через повний догляд, українська сторона запропонувала звернутись з проханням до польської митної служби, про необхідність відміток на зворотному боці міжнародної товаро-транспортної накладної (CMR) співробітниками митної служби в разі проведення повного догляду транспортного засобу. Польська сторона пообіцяла протягом місяця повідомити про вжиті заходи.

Українська делегація звернула увагу польських колег на необхідність чіткого дотримання польськими автоперевізниками положень ст.14 Угоди між Урядом Польської Республіки та Урядом України про міжнародні автомобільні перевезення, тобто заборону виконання каботажних перевезень по території України. При чому українська сторона залишає за собою право вживати до порушників суворих санкцій, аж до заборони виконання перевезень територією України. На що польська сторона погодилась проінформувати про це своїх транспортних операторів.

В зв’язку з цим, Секретаріат АсМАП України рекомендує враховувати дану інформацію при плануванні перевезень територією Республіки Польща.

 

Департамент організації перевезень
та інформаційного забезпечення
Секретаріату АсМАП України

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis