Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 26 жовтня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
26.10.2021 Щодо бронювання дозволів...    
26.10.2021 Щодо проведення 05.10.2021 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
26.10.2021 УВАГА!!! Представництво відділу TIR в місті Хмельницький змінює адресу офісу!!!...    
26.10.2021 Румунія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення...
    
25.10.2021 Щодо оформлення та видачі залишку дозволів Республіки Польща квоти 2021 року!...    
23.10.2021 ВАЖЛИВО !Щодо розміщення реклами в журналі «УкрАвтоКонтинент»...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Для користувачів книжок МДП пілотного проекту
 

З 01.06.2009р. введено в користування спеціальні 4-х листові книжки МДП пілотного проекту. За цей час учасниками Асоціації використано більше 8 тисяч вказаних книжок МДП, що дає можливість підвести певні підсумки по дотриманню правил їх оформлення.

Незважаючи на інформування перевізників про використання спеціальних 4-х листових книжок МДП пілотного проекту, як показала практика, характерні помилки, які допускаються користувачами це не вірне їх оформлення та використання.

Основу порушень складають помилки в оформленні 4-х листових книжок пілотного проекту до країн, які не входять до встановленої для їх використання географічної зони та оформлення цих книжок для перевезення до країн, де необхідна книжка МДП з більшою кількістю листків.

У зв’язку з цим, хочемо ще раз Вам нагадати правила оформлення та використання книжок МДП, зокрема книжок МДП пілотного проекту.

У відповідності до ст.1 Конвенції МДП термін «перевезення МДП» означає перевезення вантажу від митниці відправлення до митниці призначення з дотриманням процедури, установленої Конвенцією МДП, а термін «митниця призначення» означає будь-яку митницю Договірної сторони у якій перевезення МДП завершується. Завершення операції МДП не завжди означає те, що товар залишається в цій країні. Він може бути в різних гарантійних режимах перевезений в третю країну. Таким чином, країна завершення операції МДП не завжди буде країною кінцевої доставки вантажу і в книжці МДП не завжди повинна вказуватися країна, яка вказана у митній декларації чи інших документах на товар.

При отримані замовлення на перевезення, Вам вже відомі країни відправлення і призначення, а враховуючи, що користувач книжки МДП заповнює графи обкладинки книжки МДП, на вас лежить обов’язок правильного їх початкового оформлення, шляхом внесення до графи 6 - 7 країн відправлення – призначення, з урахуванням встановленої географічної зони (для книжок МДП пілотного проекту) та правильного використання звичайних книжок МДП, де необхідні книжки МДП з більшою кількістю листків.

Не можна використовувати 4-х листові книжки МДП для перевезення до 3 і більше країн, чи загальної кількості митниць відправлення та доставки більше 4, або оформлених до країн, які не входять у географічну зону (пілотний проект), наприклад Польща –Молдова, Україна-Сербія, Польща –Росія, Україна –Норвегія.

Просимо врахувати викладену інформацію в роботі з книжками МДП, оскільки неправильне їх використання та оформлення, тягне за собою накладення штрафу у розмірі 100 швейцарських франків.

Начальник Департаменту TIR П.Веєр
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis