Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 26 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
26.04.2024 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження...    
26.04.2024 Відкрито можливість реалізації заявок на отримання дозволів і прав роботи до країн згідно пер...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький...    
24.04.2024 Італія. Логістика. Страйк 30 квітня...    
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
 Шановні учасники Асоціації!

З метою покращення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до Державної митної служби України та інших митних органів, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, 14 вересня поточного року Держмитслужбою України видано наказ № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях» (надалі Порядок).

Вказаним Порядком визначається процедура розгляду звернень громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях.

Як зазначається в документі розгляд звернень та особистий прийом громадян є важливою ділянкою роботи митних органів, в результаті якої отримується інформація про недоліки в діяльності цих органів, постійно підтримується зв'язок із широкими верствами населення, що сприяє розвитку й удосконаленню митної справи в Україні.

У заявах (клопотаннях) заявниками висловлюється прохання про сприяння в реалізації їх прав та інтересів або про визначення статусу, прав і свобод. У зв’язку з цим потреба у сприянні в реалізації права виникає тільки після того, як громадянин зазнав труднощів з його реалізацією. Так само потреба в допомозі з визначенням права виникає тоді, коли митний орган або посадова особа відмовили громадянинові у визначенні за ним цього права.

Згідно Порядку рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб митних органів можуть бути оскаржені у випадках, визначених статтею 4 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

  • порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
  • створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
  • незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

Просимо прийняти до уваги зазначену інформацію.

Додаток: Наказ Держмитслужби від 14.09.2009 № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях».

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis