Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 8 грудня 2019 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
06.12.2019 Щодо початку функціонування Державної митної служби України...    
06.12.2019 Щодо закінчення дозволів Туреччини (для порожніх АТЗ) квоти 2019 року!...    
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Нідерландів (універсальних) квоти 2019 року! ...    
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2019 року!...    
05.12.2019 До уваги пасажирських перевізників!...    
04.12.2019 Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонуван...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Український транспортний союз виносить на розгляд та обговорення громадськості проект
Концепції розвитку транспортно-дорожнього комплексу України до 2015 року і подальшу перспективу.
Будемо вдячні за надані коментарі і пропозиції!
 

Вочевидь, що сьогодні, в умовах складних світових економічних процесів Україні необхідна ефективна державна транспортна політика, яка враховувала б геополітичні аспекти в державі, особливості галузі та її роль у процесах економічних і соціальних перетворень та надала б можливість розвитку галузі, забезпечила її конкурентоспроможність.

На жаль, характерними рисами сьогоднішнього стану діяльності транспортної галузі є наступне. Стрімко йдуть на спад обсяги перевезень, критичного рівня досяг фінансовий стан галузі, практично зношений рухомий склад та матеріально-технічна база, їх реконструкція, ремонт та технологічне обслуговування фактично відсутні. Вкрай незадовільно вирішуються питання приватизації, розвитку державно-приватного партнерства, залучення інвестицій, технічних інновацій та технологічної модернізації в галузі, не задовольняються навіть мінімальні соціальні потреби працівників галузі, зруйнована система безпеки та контролю, поставлені в тінь питання встановлення тарифів та ціноутворення, закупівель та використання державного майна, вирішення міжнародних питань паралізоване, що призводить до втрати транзитних перевезень через територію України.

Офіційні дані говорять що у 2009 рік криза у транспортній галузі значно поглибилася.

З метою виведення з кризи української транспортної галузі, недопущення її остаточного руйнування, захисту інтересів національних перевізників та створення належних умов для користувачів транспортних послуг, в минулому році відновило свою роботу об’єднання «Український транспортний союз».

Українським транспортним союзом, із залученням усієї транспортної спільноти, провідних українських підприємств, організацій транспортної галузі, наукових установ, на даний час вживаються заходи, що мають на меті виведення галузі з поточної кризи, визначення основних принципів та ідей розбудови транспортно-дорожнього комплексу України, використовуючи системний і скоординований підхід, адекватну кадрову політику, забезпечення належних соціальних умов для праці транспортників, визначення прозорих, конкурентоспроможних на міжнародному ринку механізмів роботи, створення зручних, економічно-обґрунтованих умов для користувачів транспортних послуг, зокрема розробляється відповідний позиційний документ, а саме: Концепція розвитку транспортно-дорожнього комплексу України до 2015 року і подальшу перспективу.

Український транспортний союз виносить на розгляд та обговорення громадськості проект Концепції розвитку транспортно-дорожнього комплексу України до 2015 року і подальшу перспективу.

Будемо вдячні за надані коментарі і пропозиції!

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis