Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
05.10.2016 Актуальна інформація з 01.09.2016 про завантаження поромів в Іллічівському МТП    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 24 квітня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
24.04.2017 Щодо закінчення дозволів Узбекистану (двосторонніх) квоти 2017 року!...    
24.04.2017 Щодо проведення чергового засідання естонсько-української Змішаної Комісії з питань міжнарод...    
24.04.2017 Щодо обов’язкової подачі попередньої електронної інформації у Туреччину...    
24.04.2017 До уваги Користувачів програми TIR-EPD!
Щодо обов’язкової подачі попередньої електр...
    
20.04.2017 Щодо подачі попередньої інформації в Латвію...    
20.04.2017 До уваги Користувачів програми TIR-EPD!
Щодо подачі попередньої інформації в Латвію...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Перевізники
www.tetra.in.ua
Щодо засідання Спеціальної робочої групи ЄЕК ООН з впровадження системи цифрових тахографів Договірними сторонами ЄУТР, які не є членами ЄС
 Шановні автоперевізники!

В рамках 72-ї сесії Комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН у Женеві 26 лютого 2010 року було проведене 4-те засідання Спеціальної робочої групи з впровадження системи цифрових тахографів Договірними сторонами ЄУТР, які не є членами ЄС, у зв’язку з виконанням встановленого крайнього строку 16 червня 2010 р.

У роботі засідання Спеціальної робочої групи серед країн не членів ЄС, договірних сторін ЄУТР брали участь делегація Мінтрансзв’язку України у складі фахівців Державтотрансадміністрації, ДП «СМАП», ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та АсМАП України, делегації: Албанії, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Казахстану, Молдови, Росії, Сербії та Туреччини, з боку країн ЄС- делегації Бельгії, Болгарії, Іспанії, Португалії, Угорщини, а також представники Європейської Комісії та відповідних європейських установ.

Питання про введення цифрового тахографа з початку було обговорено на сесії КВТ ЄЕК ООН на політичному рівні. Делегації Договірних сторін з Білорусі, Росії, Молдови, Туреччини та України наголосили, що вони роблять все можливе для того, щоб дотриматись встановленого терміну, проте, висловили сумніви та деякі зробили категоричні заяви з приводу того, що до 16 червня 2010 р. вони не будуть готові впровадити систему цифрового тахографа у повному обсязі.

У відповідь Європейська Економічна Комісія ООН, визнаючи труднощі, з якими стикаються Договірні країни, які не є членами ЄС, тим не менш підтримала Європейський Союз, та заявила, що крайній термін, встановлений на 16 червня, має бути дотриманий, оскільки з юридичної точки зору його не можна змінити з тієї причини, що він, внесений Поправкою № 5 від 16 червня 2006 року, вже набув чинності в якості частини Угоди ЄУТР.

У ході засідання учасники знайшли взаємне порозуміння та розробили проект неофіційної «Джентльменської угоди» (Пропозиція щодо періоду толерантності контролюючих органів у зв’язку з впровадженням цифрового тахографу Договірними сторонами ЄУТР), яка визначає елементи відповідних заходів терпимого відношення з боку контролюючих органів, які будуть застосовуватися після закінчення крайнього терміну 16 червня 2010 р. протягом визначеного у цій угоді періоду часу.

Проект угоди передбачає, що період терпимого відношення контролюючих органів буде надаватися водіям з Договірних сторін, які не готові до крайнього терміну, до того моменту, поки їх уряд не в змозі видавати картки, але у будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2010 року.

Принципи «Джентельментської угоди» можна коротко викласти наступним чином:

- Після 16 червня 2010 р. вперше зареєстровані транспортні засоби, що використовуються для перевезення відповідно до ЄУТР, повинні бути обладнані цифровими тахографами. Проте водії таких транспортних засобів з країн, в яких картки водія або майстерні ще не видаються, будуть мати право на керування транспортним засобом протягом відповідного періоду терпимого відношення (до 31.12.10 р.) з боку контролюючих органів.

- У випадку, якщо Договірна сторона не випускає картки для майстерень, то транспортні засоби, зареєстровані у цій країні, повинні бути калібровані в уповноваженій майстерні під час першого рейсу, що підпадає під дію ЄУТР, у перший країні (як правило ЄС), через яку вони в’їжджають і яка має можливість це зробити. При цьому водії повинні мати при собі доказ або відповідне підтвердження про призначення зустрічі для проведення калібрування в майстерні, тобто лист або електронне повідомлення. Одночасно водій має вести облік часу праці та відпочинку на зворотному боці тахошайби.*

- Водії, які ще не отримали свої картки від компетентних органів Договірних сторін ЄУТР, повинні діяти відповідно ст. 14 Додатку до ЄУТР, тобто бути в змозі довести свою відповідність до правил шляхом роздруківок (в які внесені данні, які дозволяють його ідентифікувати: ім’я, прізвище, № посвідчення водія, підпис) та/ або реєстраційних листів, бланку підтвердження діяльності*.

- З метою контролю водій має робити роздруківку показників тахографа по кожному дню відповідно вимог ЄУТР, при цьому роздруківка має бути підписана водієм та включати дані реквізити про нього.

- Виробники транспортних засобів повинні в усіх випадках, коли це можливо, активувати цифровий тахограф у місці монтажу, якщо покупець транспортного засобу є вихідцем із Договірної Сторони, що не є членом ЄС, яка не в змозі видавати картки, необхідні для активації та калібрування пристрою.

Зазначені у «Джентльменській угоді» умови будуть застосовуватися лише, якщо будуть прийняті урядами Договірних сторін, які будуть присутні на екстреному засіданні Робочої групи з автомобільного транспорту (SC.1) ЄЕК ООН, запланованому на 22-23 квітня поточного року.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis