Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
03.05.2017 Прийми участь в дослідженні галузі вантажних автомобільних перевезень в рамках проекту Світового банку    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 26 травня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
25.05.2017 Польща припиняє приймати візові анкети від посередницьких структур...    
25.05.2017 Щодо обмеження руху транспортних засобів на території України...    
25.05.2017 Щодо оприлюднення проекту наказу Мінінфраструктури «Про затвердження Змін до Порядку проведен...    
24.05.2017 Німеччина. Щодо введення з 25 травня ц.р. заборони проведення водієм в кабіні нормального що...    
22.05.2017 Щодо механізмів державного контролю і нагляду за додержанням законодавства про працю...    
17.05.2017 В "1С:Підприємство" прокоментували введення санкцій...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Перевізники
www.tetra.in.ua
Щодо засідання Спеціальної робочої групи ЄЕК ООН з впровадження системи цифрових тахографів Договірними сторонами ЄУТР, які не є членами ЄС
 Шановні автоперевізники!

В рамках 72-ї сесії Комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН у Женеві 26 лютого 2010 року було проведене 4-те засідання Спеціальної робочої групи з впровадження системи цифрових тахографів Договірними сторонами ЄУТР, які не є членами ЄС, у зв’язку з виконанням встановленого крайнього строку 16 червня 2010 р.

У роботі засідання Спеціальної робочої групи серед країн не членів ЄС, договірних сторін ЄУТР брали участь делегація Мінтрансзв’язку України у складі фахівців Державтотрансадміністрації, ДП «СМАП», ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та АсМАП України, делегації: Албанії, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Казахстану, Молдови, Росії, Сербії та Туреччини, з боку країн ЄС- делегації Бельгії, Болгарії, Іспанії, Португалії, Угорщини, а також представники Європейської Комісії та відповідних європейських установ.

Питання про введення цифрового тахографа з початку було обговорено на сесії КВТ ЄЕК ООН на політичному рівні. Делегації Договірних сторін з Білорусі, Росії, Молдови, Туреччини та України наголосили, що вони роблять все можливе для того, щоб дотриматись встановленого терміну, проте, висловили сумніви та деякі зробили категоричні заяви з приводу того, що до 16 червня 2010 р. вони не будуть готові впровадити систему цифрового тахографа у повному обсязі.

У відповідь Європейська Економічна Комісія ООН, визнаючи труднощі, з якими стикаються Договірні країни, які не є членами ЄС, тим не менш підтримала Європейський Союз, та заявила, що крайній термін, встановлений на 16 червня, має бути дотриманий, оскільки з юридичної точки зору його не можна змінити з тієї причини, що він, внесений Поправкою № 5 від 16 червня 2006 року, вже набув чинності в якості частини Угоди ЄУТР.

У ході засідання учасники знайшли взаємне порозуміння та розробили проект неофіційної «Джентльменської угоди» (Пропозиція щодо періоду толерантності контролюючих органів у зв’язку з впровадженням цифрового тахографу Договірними сторонами ЄУТР), яка визначає елементи відповідних заходів терпимого відношення з боку контролюючих органів, які будуть застосовуватися після закінчення крайнього терміну 16 червня 2010 р. протягом визначеного у цій угоді періоду часу.

Проект угоди передбачає, що період терпимого відношення контролюючих органів буде надаватися водіям з Договірних сторін, які не готові до крайнього терміну, до того моменту, поки їх уряд не в змозі видавати картки, але у будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2010 року.

Принципи «Джентельментської угоди» можна коротко викласти наступним чином:

- Після 16 червня 2010 р. вперше зареєстровані транспортні засоби, що використовуються для перевезення відповідно до ЄУТР, повинні бути обладнані цифровими тахографами. Проте водії таких транспортних засобів з країн, в яких картки водія або майстерні ще не видаються, будуть мати право на керування транспортним засобом протягом відповідного періоду терпимого відношення (до 31.12.10 р.) з боку контролюючих органів.

- У випадку, якщо Договірна сторона не випускає картки для майстерень, то транспортні засоби, зареєстровані у цій країні, повинні бути калібровані в уповноваженій майстерні під час першого рейсу, що підпадає під дію ЄУТР, у перший країні (як правило ЄС), через яку вони в’їжджають і яка має можливість це зробити. При цьому водії повинні мати при собі доказ або відповідне підтвердження про призначення зустрічі для проведення калібрування в майстерні, тобто лист або електронне повідомлення. Одночасно водій має вести облік часу праці та відпочинку на зворотному боці тахошайби.*

- Водії, які ще не отримали свої картки від компетентних органів Договірних сторін ЄУТР, повинні діяти відповідно ст. 14 Додатку до ЄУТР, тобто бути в змозі довести свою відповідність до правил шляхом роздруківок (в які внесені данні, які дозволяють його ідентифікувати: ім’я, прізвище, № посвідчення водія, підпис) та/ або реєстраційних листів, бланку підтвердження діяльності*.

- З метою контролю водій має робити роздруківку показників тахографа по кожному дню відповідно вимог ЄУТР, при цьому роздруківка має бути підписана водієм та включати дані реквізити про нього.

- Виробники транспортних засобів повинні в усіх випадках, коли це можливо, активувати цифровий тахограф у місці монтажу, якщо покупець транспортного засобу є вихідцем із Договірної Сторони, що не є членом ЄС, яка не в змозі видавати картки, необхідні для активації та калібрування пристрою.

Зазначені у «Джентльменській угоді» умови будуть застосовуватися лише, якщо будуть прийняті урядами Договірних сторін, які будуть присутні на екстреному засіданні Робочої групи з автомобільного транспорту (SC.1) ЄЕК ООН, запланованому на 22-23 квітня поточного року.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis