Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 6 грудня 2019 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Нідерландів (універсальних) квоти 2019 року! ...    
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2019 року!...    
05.12.2019 До уваги пасажирських перевізників!...    
04.12.2019 Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонуван...    
04.12.2019 Щодо порядку обліку перевізників в митних органах України...    
03.12.2019 Щодо перевезень до Німеччини з регіонів, уражених африканською чумою свиней...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Делегація АсМАП України прийняла участь в засіданнях керівних органів МСАТ
 

З 14 по 16 квітня 2010 року делегація Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України на чолі з Президентом Асоціації Леонідом Костюченко прийняла участь в засіданні Генеральної асамблеї МСАТ, Ради МСАТ з питань вантажного автомобільного транспорту та Раді МСАТ з питань пасажирського автомобільного транспорту. Було розглянуто низку важливих для галузі питань.

Сертифікація парковок для вантажного автомобільного транспорту

МСАТ спільно з Міжнародним транспортним форумом (МТФ) розпочинає роботу по створенню механізму сертифікації парковок для вантажного автомобільного транспорту. Цей механізм передбачає створення Міжнародного сертифікаційного центру під егідою МСАТ і МТФ та Національних сертифікаційних центрів під егідою національних асоціацій-членів МСАТ. Вимоги до парковок будуть базуватися на матеріалах проекту ЛЕЙБЛ, який вже 2 роки реалізовується Європейською Комісією в 10 країнах - членах ЄС, і передбачає створення 70 парковок. Завершення проекту ЛЕЙБЛ передбачено наприкінці 2010 року.

Прийнято рішення уповноважити Генеральний Секретаріат МСАТ продовжити розпочату роботу по створенню механізмів сертифікації парковок як на міжнародному, так і на національному рівні, звернутися до Європейської Комісії та керівників проекту ЛЕЙБЛ та отримати визнання спільного МСАТ-МТФ механізму сертифікації.

Застосування електронної накладної ЦМР

Рада заслухала звіт про проведення огляду МСАТ щодо практичного застосування електронної ЦМР, який проводився в режимі он-лайн окремо для перевізників та асоціацій – членів МСАТ. Результати огляду свідчать про необізнаність учасників процесу перевезення вантажів автомобільним транспортом про можливість використання електронної ЦМР замість паперової ЦМР, в багатьох країнах митні та контролюючі органи не приймають електронну ЦМР як легітимний документ для здійснення міжнародних перевезень вантажів. Рада, обговоривши результати звіту, запропонувала асоціаціям – членам звернутися до національних влад з метою прийняття, ратифікації додаткового протоколу до Конвенції дорожнього перевезення вантажів (КДПВ), а також більш ширшого використання електронних ЦМР.

Проведення Семінару МСАТ з питань застосування Ротердамських правил

Під егідою МСАТ 3 листопада 2010 року в Женеві буде проведено Семінар з питань застосування Ротердамських Правил - єдиних правил та документів при мультимодальних перевезеннях вантажів, які розроблені Комісією ООН з питань законодавства міжнародної торгівлі (ЮНЦЕНТРАЛ).

Прийнято рішення уповноважити Генеральний Секретаріат МСАТ продовжити роботу по організації семінару та запросити широке коло учасників з національних асоціацій-членів та фахівців.

Посилення співробітництва з партнерами з питань скорочення часу очікування на кордоні

Заслухали інформацію про застосування Доповнення №8 до Конвенції ЄЕК ООН про гармонізацію контролю на кордоні, стан справ у реалізації заходів, які спрямовані на скорочення часу очікування на кордоні, про роботу Обсерваторії МСАТ «Час очікуванні на кордонні», розглянули найбільш проблемні, з огляду простоїв, пункти перетину кордону та звернулися до асоціацій-членів постійно надавати наявну інформацію про час простоїв і більш широко використовувати ресурс Обсерваторії.

Рада МСАТ з вантажного транспорту обговорила та затвердила позицію МСАТ на 125-у сесію Робочої Групи 30 ЄЕК ООН, яке відбудеться 25 травня 2010 року.

Міжнародна угода про регулярні автобусні лінії

Заслухали інформацію про хід роботи над зазначеним проектом Угоди. Спеціально створена робоча група опрацювала третину тексту Угоди. Перш за все звертається увага на необхідність затвердити особливий статус регулярних пасажирських перевезень, закріпити партнерські відносини. Зокрема, розробляється формуляр (контрольна форма), в якому буде робитися відмітка про проведений контроль, що має забезпечити відсутність повторних перевірок. Робота над текстом Угоди продовжується.

Просування іміджу громадського пасажирського транспорту

Заслухали інформацію про хід компанії «Smart move» (умное движение) Бачення цієї компанії полягає в тому, що автобуси повинні сприйматися як важливий інструмент для задоволення існуючих і майбутніх потреб, враховуючи їх безпечність, екологічність, простоту використання, ефективність. Затверджено робочий план подальшої роботи.

Крім того, делегати обговорили проекти декількох Резолюцій МСАТ, внесли відповідні пропозиції. В результаті Генеральна Асамблея МСАТ прийняла такі Резолюцій МСАТ:

  1. Безпека вантажного автомобільного транспорту у ланцюжку постачання.
  2. ЄУТР та впровадження цифрових тахографів.
  3. Десятиріччя дій ООН задля безпеки дорожнього руху.

Генеральна Асамблея МСАТ заслухала звіти всіх керівних органів МСАТ: Рад з питань вантажного та пасажирського автомобільного транспорту, представників МСАТ в регіонах.

В рамках засідань керівних органів МСАТ проведено ряд робочих зустрічей на яких обговорювалося питання щодо збільшення граничного ліміту гарантії по книжці МДП до 60 тис. Євро. При цьому проблемним є питання вартості страховки. Проведені переговори і досягнуто домовленості щодо спільного проведення та фінансування Міжнародної конференції «Міжнародні автомобільні перевезення – проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку». Обговорювалося питання допомоги академії МСАТ НКЦ АсМАП України. Проведено переговори щодо надання послуг українським перевізникам в Польщі.

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis