Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
18.12.2020 Дослідження щодо нестачі водіїв «IRU Driver Shortage Survey 2020»    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 20 cічня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
20.01.2021 Австрія. Загальні умови в’їзду...    
20.01.2021  Монголія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезен...
    
19.01.2021  Нідерланди - Великобританія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та п...
    
18.01.2021 Великобританія.
Використання шин, виготовлених понад 10 років назад, на транспортних ...
    
18.01.2021 Відповідь Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі ZMPD щодо організації перев...    
16.01.2021  Великобританія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські пе...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Державтотрансадміністрація Мінтрансзв’язку України рекомендує використовувати новий Бланк підтвердження видів діяльності водія, які не можуть бути записані тахографом
 Шановні учасники Асоціації!

Інформуємо вас про те, що за пропозицією АсМАП України Державтотрансадміністрація Мінтрансзв’язку листом від 10.06.2010 № 3138-01/07/18-10 направила рекомендацію автоперевізникам застосовувати, а контролюючим органам приймати до контролю новий Бланк підтвердження видів діяльності водія, які не можуть бути записані тахографом, та додержуватись Інструкції використання бланку.

Головні вимоги оформлення Бланку:

  • Усі позиції цього бланку необхідно заповнити друкованими літерами та підписати перед рейсом транспортним підприємством та відповідним водієм.
  • Заміни тексту бланка не допускаються.
  • Бланк вважається дійсним у разі, якщо він підписаний, як уповноваженим представником автопідприємства, так і самим водієм. У випадку приватного підприємства водій підписує бланк один раз від імені підприємства та один раз у якості водія. Дійсним є тільки підписаний оригінал документу.
  • На роздруківці бланку може бути використаний логотип підприємства. Позиції 1-5 бланка можуть бути надруковані заздалегідь. Печатка підприємства не може заміняти підпис особи, яка повинна підписати бланк, проте її підпис може бути підкріплений печаткою.
  • У пунктах 14-19 вибрати лише одну позицію та позначити друкованим символом V.
  • Додаткову інформацію необхідно вказувати на зворотному боці бланку.
  • Якщо бланк складається на будь- якій іншій мові ніж англійська або французька, то його назва на українській /російській мові повинна вказуватись під назвами на англійській/ французькій, які повинні зберігатись на бланку. Якщо бланк складається на будь- якій іншій мові ніж англійська, то назви розділів в самому бланку повинні повторюватись на англійській мові.
  • Бланк заповняється у двох екземплярах. Перший екземпляр знаходиться у транспортному засобі, другий – на підприємстві.
  • Бланк зберігається на підприємстві згідно з вимогами законодавства про облік робочого часу водіїв.

Лист Державтотрансадміністрації від 10.06.2010 № 3138-01/07/18-10 додається.

Департамент транспортної політики 
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis