Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 19 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
14.03.2024 Щодо оприлюднення проекту наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури У...    
14.03.2024 Молдова.
Щодо зважування транспортних засобів, у пунктах пропуску через державний кор...
    
14.03.2024 Польща-Словаччина. Блокади на польсько-словацькому кордоні...    
13.03.2024 Перевірка на дорогах загального користування у Європі...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо підстав для застосування статті 38 Конвенції МДП!
 Шановні учасники Асоціації!

Як відомо п. 1 ст. 38 Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП 1975 року) передбачено, що кожна Договірна сторона має право тимчасово або остаточно позбавляти права користування системою МДП будь-яку особу, що винна у серйозному порушенні митних законів або правил, які застосовуються при міжнародному перевезенні вантажів.

З метою єдиного підходу митних органів до застосування положень ст. 38 Конвенції МДП, 23.06.2010 р. Держмитслужба України видала листа № 11/11-10.19/6129-ЕП, яким рекомендувала митним підрозділам на місцях при вирішення питання про позбавлення права користування положеннями Конвенції МДП виходити з наступного.

В основних законодавчих актах, на які спираються у своїй роботі митні органи - Конвенції МДП, Кодексі України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), Митному кодексі України (далі - МКУ) - не наведено визначення "серйозного порушення" закону.

Разом з тим, статтею 12 Кримінального кодексу України (далі - ККУ) передбачено поділ злочинів, у залежності від ступеня тяжкості, на злочини невеликої тяжкості, середньої тяжкості, тяжкі та особливо тяжкі. Злочини, відповідальність за які передбачена статтями 201 та 305 ККУ, в залежності від обставин їх вчинення, визначені тяжкими та особливо тяжкими.

Тому, Держмитслужба вважає, що застосування пункту 1 статті 38 Конвенції МДП до осіб, визнаних винними у вчиненні злочинів під час міжнародного перевезення вантажів, є доцільним у випадках, передбачених статтями 201, 305 ККУ.

Крім того, до серйозних порушень митних правил, залежно від обставин їх вчинення, можуть бути віднесені правопорушення, визначені статтями МКУ, санкції яких передбачають відповідальність у вигляді конфіскації товарів і транспортних засобів, а також правопорушення, передбачене статтею 355 МКУ (дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати податків і зборів або зменшення їх розміру).

Порушення митних правил, передбачені статтями 331, 332, 337, 338 МКУ, можуть визнаватися серйозними у кожному випадку окремо, у залежності від усіх обставин вчинення порушень та з урахуванням їх систематичності.

Також при застосуванні заходів, передбачених пунктом 1 статті 38 Конвенції МДП, слід ураховувати норму статті 39 КУпАП: якщо особа, піддана адміністративному стягненню, протягом року з дня закінчення виконання стягнення не вчинила нового адміністративного правопорушення, то ця особа вважається такою, що не була піддана адміністративному стягненню.

Необхідно зазначити, що окрім статті 38 Конвенції МДП, існують й інші заходи впливу, які митні органи можуть застосовувати до підприємств-порушників, наприклад, спеціальні санкції, передбачені статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність", позбавлення ліцензій, виключення з "білого" та "зеленого" списків тощо.

Департамент юридичного
супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis