Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 19 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
14.03.2024 Щодо оприлюднення проекту наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури У...    
14.03.2024 Молдова.
Щодо зважування транспортних засобів, у пунктах пропуску через державний кор...
    
14.03.2024 Польща-Словаччина. Блокади на польсько-словацькому кордоні...    
13.03.2024 Перевірка на дорогах загального користування у Європі...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Усунення недоліків в роботі банківського відділення ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», що знаходиться на території ВМК «Автопорт Ягодин»
 

Шановні учасники Асоціації!

В грудні 2010 року для вивчення проблем, що виникають у перевізників під час перетину кордону та перебування на території ВМК «Автопорт Ягодин», АсМАП України відрядила своїх представників в пункт пропуску «Ягодин». За результатами вивчення ситуації було встановлено, що технічні перерви в роботі каси банку «Райффайзен банк Аваль», яка обслуговує клієнтів в ВМК «Автопорт-Ягодин», складають 30 хвилин 6 раз за зміну. В касі постійно перебуває 2 касира, проте робити перерву по черзі вони відмовлялись. Таким чином каса банку не обслуговувала клієнтів близько 3 годин за зміну, що призводило до збільшення часу перебування перевізників в терміналі.

З метою налагодження безперебійної роботи банківського відділення та уникнення затримок митного оформлення транспортних засобів, АсМАП України звернулась з відповідним проханням до Голови Правління ПАТ «Райффайзен Банк Аваль».

У відповідь на наше звернення керівництво банку повідомило, що провело відповідний інструктаж з працівниками відділення щодо забезпечення безперебійної роботи та змінило режим роботи відділень для мінімізації періодів простою (копія додається).

Департамент юридичного
супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis