Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Неоднозначна ситуація, що виникла у зв’язку із вступом в силу 17 січня 2012 р. нової редакції ст. 352 Митного кодексу України привернула увагу не тільки перевізників!
 

Шановні учасники Асоціації!

Як відомо 17 січня поточного року набирає чинності Закон України №4025 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гуманізації відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності», яким зокрема внесені зміни до ст. 352 Митного кодексу України.

З невідомих причин до редакції цієї статті було повернуто кваліфікуючу ознаку – «подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, «що містять неправдиві дані».

Це формулювання не відповідає принципам міжнародного права, протирічить Конвенції КДПВ, стороною якої є Україна, і санкція за таке правопорушення передбачає накладення в судовому порядку штрафу на особу, яка подала ці документи (водія) в розмірі 100% вартості товару, що перевозиться, конфіскацію цих товарів і транспортних засобів.

Таким чином, тільки за подання документів у яких можуть міститись неточності з фактичними даними на товар, що перевозиться митник має всі підстави для складання протоколу саме на водія, а не на особу, яка готувала ці документи.

Більше того, у суду не залишається альтернативи щодо визначення міри покарання за виявлене правопорушення з урахуванням пом’якшуючих та обтяжуючих обставин, окрім обов’язкового призначення штрафу та конфіскації.

Зазначена ситуація привернула увагу не тільки національних перевізників, а й міжнародні організації та офіційні видання.

Зокрема, пропонуємо ознайомитись з аналітичною статтею із зазначеного питання «А що замаскували під удосконаленням?», яка опублікована в офіційній газеті центральних органів виконавчої влади України «Урядовий кур’єр».

Департамент юридичного
супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis