Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 14 грудня 2019 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
13.12.2019 Що робити з заблокованими Податковими накладними та розрахунками корегування ...    
11.12.2019 Графік роботи АсМАП України на вихідні та святкові дні грудня 2019 року та січень 2020 року    
11.12.2019 Щодо безпекового дозволу великовантажних транспортних засобів у Лондоні...    
10.12.2019 Щодо переліку транспортних засобів, які не відповідають вимогам конкурсу з розподілу дозволів...    
09.12.2019 З питань оформлення та видачі 10000 дозволів Республіки Польща квоти 2020 року у грудні 2019...    
06.12.2019 Щодо початку функціонування Державної митної служби України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо нових вимог до оснащення автомобілів цифровими тахографами, які набирають чинності з 1 жовтня 2012 р.
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома, що відповідно до Регламенту Європейської Комісії № 1266/2009 від 26 грудня 2009 року (яким внесено зміни до Регламенту ЄС № 3821/85 про реєструвальне обладнання на автомобільному транспорті), транспортні засоби, які вперше вводяться в експлуатацію з 1 жовтня 2012 року у разі їх використання при міжнародних автоперевезеннях, повинні бути обладнані контрольними пристроями (цифровими тахографами), які отримують інформацію про рух автомобіля від двох і більше незалежних джерел, при цьому датчики руху повинні або бути захищеними від впливу магнітного поля або у разі відсутності такого захисту, реєструвати помилку, якщо вплив магнітного поля порушує фіксацію руху автомобіля.

Вищезазначені вимоги відповідно до чинної статті 22 - біс Європейської Угоди ЄУТР однозначно переносяться в текст додатку 1В ЄУТР, та мають застосовуватись до перевізників країн - учасниць ЄУТР, зокрема України.

На сьогодні тільки три моделі цифрових тахографів мають сертифікат, що відповідає зазначеним вимогам, це:

- SE5000 Exakt DUO (наявність приставки DUO обов'язково саме модель з приставкою DUO пройшла цю сертифікацію)

- VDO DTCO 1381 ver. 2.0 (перевіряйте версію повинна бути тільки 2.0, попередні версії такого сертифіката не мають),

-EFAS 4 виробництва фірми Intellic, а в якості штатного криптографічного датчика, відповідального вищевикладеним вимогам, сертифікований тільки один датчик: KITAS 2 +

Таким чином, рекомендуємо перевізникам, які планують вперше ввести в експлуатацію автомобіль з цифровим тахографом, взяти до відома інформацію, що:

- Тахограф повинен бути налаштований на роботу з двома джерелами сигналу швидкості встановлення яких виконується на заводі або в майстерні, яка встановлює контрольний пристрій.

- Штатний датчик швидкості повинен бути тільки сертифікований відповідно до нових правил.

Крім цього, слід звернути увагу на зміну звітних форм (паперових роздруківок цифрового тахографа). Зокрема з'являється додаткова подія «конфлікт руху автомобіля», коли різні джерела швидкості автомобіля показують різну інформацію.

Довідково:

Стаття «Цифровой тахограф: прогресс не стоит на месте» газети «Мир тяжелых моторов», офіційного друкованого видання БАМАП (31.08.12 №16(364))

Департамент транспортної політики

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis