Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
09.09.2020 Щодо ситуації в пункті пропуску Ягодин.     16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 21 вересня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
18.09.2020 Щодо завершення прийому листів-повідомлень про участь у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ на...    
17.09.2020 Щодо заборони ввезення товарів на територію України...    
17.09.2020 Закриття пункту пропуску «Нові Яриловичі»....    
17.09.2020 Виїзд з Туреччини через Капікуле. Бронювання черги ...    
15.09.2020  Азербайджан
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перев...
    
15.09.2020 Відповідь Мінінфраструктури України стосовно проблемної ситуації при виконанні перевезень ш...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо проведення чергового засідання укpаїнсько-датської Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 

Шановні перевізники!

10 вересня 2013 року в м. Києві відбулося чергове засідання Змішаної укpаїнсько-датської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, у якому приймали участь і представники АсМАП України.

В ході переговорів сторони здійснили обмін статистичними даними щодо розвитку торговельно-економічних відносин між Україною і Данією та відмітили тенденції зростання товарообігу між Данією та Україною, що призводить в свою чергу до збільшення об’ємів перевезень, які виконуються перевізниками обох країн.

Під час проведення засідання Сторонами були розглянуті ряд актуальних питань і були прийняті по ним наступні рішення:

1. Сторони установили остаточну квоту дозволів на перевезення вантажів та пасажирів на 2013 рік (для українських і датських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Данії
Для України

1.   

Універсальні S

1500

1500

2.   

Універсальні Євро-3 безпечні

1000

1000

3.   

Універсальні та треті країни S

500

500

4.   

Універсальні та треті країни Євро-3 безпечні

500

500

5.   

Універсальні та треті країни Євро-4 безпечні

100

100

6.   

Пасажирські для порожніх автобусів

20

20

Всього:

3620

3620

Тобто остаточна квота дозволів на 2013 рік була збільшена на 500 дозволів універсальних (на 25 %) за рахунок дозволів категорії «Євро-3 безпечні» і на 100 дозволів універсальних та треті країни (на 10 %) за рахунок дозволів категорії «Євро-4 безпечні» в порівнянні з попередньою квотою дозволів на 2013 рік.

2. Сторони установили попередню квоту дозволів на перевезення вантажів і пасажирів на 2014 рік (для українських і датських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Данії
Для України

1.   

Універсальні S

1500

1500

2.   

Універсальні Євро-3 безпечні

1000

1000

3.   

Універсальні Євро-4 безпечні

350

350

4.   

Універсальні та треті країни S

500

500

5.   

Універсальні та треті країни Євро-3 безпечні

500

500

6.   

Універсальні та треті країни Євро-4 безпечні

200

200

7.   

Пасажирські для порожніх автобусів

20

20

Всього:

4070

4070

Тобто попередня квота дозволів на 2014 рік була збільшена на 350 дозволів універсальних (на 14 %) за рахунок дозволів категорії «Євро-4 безпечні» і на 100 дозволів універсальних та треті країни (на 9,1 %) за рахунок дозволів категорії «Євро-4 безпечні» в порівнянні з остаточною квотою дозволів на 2013 рік.

3. Українська сторона підняла питання стосовно можливості лібералізації вантажних перевезень в двосторонньому та транзитному сполученні між Україною та Данією.

Датська сторона поінформувала, що надасть відповідь на поставлене питання після його ретельного опрацювання в установленому порядку.

4. Сторони підтвердили дію положень статті 5 Угоди стосовно порядку використання дозволів на перевезення вантажів, а саме:

„Універсальний дозвіл на виконання вантажних перевезень дає право на виконання двостороннього або транзитного перевезення в прямому та зворотному  сполученні, а також надає право перевізнику на зворотному транзитному шляху до своєї країни перевозити вантажі з території іншої Договірної Сторони, якщо ці вантажі призначені для країни реєстрації транспортного засобу.

 Дозвіл (універсальний та в/з третіх країн) на виконання вантажних перевезень дає право на виконання двостороннього або транзитного перевезення, або перевезення в/з третіх країн в прямому та зворотному  сполученні, а також надає право перевізнику на зворотному транзитному шляху до своєї країни перевозити вантажі з території іншої Договірної Сторони, якщо ці вантажі призначені для країни реєстрації транспортного засобу.”

Загалом переговори пройшли в дружній і конструктивній атмосфері.

Враховуючи викладене, просимо українських автоперевізників прийняти до відома дану інформацію та враховувати її при здійсненні перевезень територією Данії.

Департамент сприяння організації
перевезень
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis