Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 5 квітня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
03.04.2020 Фінляндія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезен...
    
03.04.2020 Болгарія.
В доповнення до інформації щодо ситуації з українськими перевізниками на бу...
    
03.04.2020  Румунія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезен...
    
03.04.2020  Угорщина
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезен...
    
03.04.2020  Італія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення...
    
03.04.2020  Туреччина
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо проведення чергового засідання польсько-укpаїнської Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 

Шановні перевізники!

17-18 жовтня 2013 року в м. Варшаві відбулося чергове засідання Змішаної польсько-укpаїнської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, у якому приймали участь і представники АсМАП України.

В ході переговорів сторони здійснили обмін статистичними даними щодо розвитку торговельно-економічних відносин між Україною і Польщею та відмітили тенденції постійного зростання товарообігу між Польщею та Україною, що призводить в свою чергу до збільшення об’ємів перевезень, які виконуються перевізниками обох країн.

Під час проведення засідання Сторонами були розглянуті ряд актуальних питань і були прийняті по ним наступні рішення:
1. Сторони установили остаточну квоту дозволів на перевезення вантажів та пасажирів на 2013 рік (для українських і польських перевізників) на рівні попередньої квоти дозволів на 2013 рік, а саме:
№ п/п Вид дозволу Для Польщі Для України
1 Універсальні “Євро-1"
60000
60000
2 Універсальні “Євро-2”
45000
45000
3 Універсальні “Євро-3”

85000

85000
4 Універсальні “Євро-4”
100000
100000
5 Пасаж. порожні
150
150
6 Пасаж. маятникові
100
100
Всього:
200250
200250
2. Сторони установили попередню квоту дозволів на перевезення вантажів і пасажирів на 2014 рік (для українських і польських перевізників) у наступній кількості:
№ п/п Вид дозволу Для Данії Для України
1 Універсальні “Євро-1"
40000
40000
2 Універсальні “Євро-2”
60000
60000
3 Універсальні “Євро-3”

160000

160000
4 Пасаж. порожні
150
150
5 Пасаж. маятникові
100
100
Всього:
260250
260250
Тобто попередня квота дозволів на 2014 рік була збільшена на 60000 універсальних дозволів (на 30 %) в порівнянні з остаточною квотою дозволів на 2013 рік.
3. Українська сторона попросила пояснити, як вписувати в бланк польського дозволу країну завантаження і розвантаження автомобіля.
Польська сторона пояснила, що використовуючи цей самий дозвіл на зворотному шляху, необхідно вписати країну завантаження і розвантаження транспортного засобу, розділяючи позначення країн косою рискою у відповідних графах.
4. Сторони підтвердили домовленості попередніх засідань Змішаної Комісії щодо можливості використання універсального дозволу у двосторонніх, транзитних перевезеннях та перевезеннях в/з третіх країн за умови проїзду транзитом через країну реєстрації транспортного засобу. Додатково сторони узгодили, що універсальний дозвіл дає право на здійснення транзитного перевезення в одному напрямку, а потім у зворотному напрямку та дає право на завантаження на території іншої договірної сторони на підставі того ж дозволу до країни реєстрації транспортного засобу і навпаки, або до третьої країни за умови проїзду транзитом через країну реєстрації транспортного засобу.
5. Сторони узгодили, що перевезення в/з третіх країн, виконувані на основі універсальних дозволів транзитом через країну реєстрації транспортного засобу, можуть здійснюватися автомобілями екологічної категорії Євро-2 і вище. Інші види перевезень (двосторонні, транзитні) можуть здійснюватися на підставі універсального дозволу автомобілями екологічної категорії Євро-1 і вище.
Сторони узгодили, що у разі здійснення перевезення з третьої країни на територію другої сторони, той же дозвіл може бути використаний для перевезення вантажів в будь-яку третю країну.
6. Сторони узгодили, що при використанні дозволів для екологічних автомобілів визначати екологічність тягачу-причепу на підставі екологічної норми виключно транспортного засобу з двигуном, відповідно до домовленостей засідання Змішаної Комісії, що відбулося в Янові Підляському 9-10.09.2008. При чому, у випадку перевезень в/з третіх країн причіп (напівпричіп) повинен бути виготовлений не раніше 1996 року. Якщо причіп (напівпричіп) був виготовлений раніше 1996 року, він повинен мати відповідний сертифікат безпеки.
7. Сторони погодилися, що перевезення вантажів звільняються від наявності дозволів, якщо перевезення виконуються автомобілями з вантажопідйомністю до 3,5 тонн або з допустимою загальною вагою до 6 тонн щодо всіх видів перевезень (двосторонні, транзитні та в/з третіх країн при транзитному проїзді через країну реєстрації автомобіля).

Загалом переговори пройшли в дружній і конструктивній атмосфері.

Враховуючи викладене, просимо українських автоперевізників прийняти до відома дану інформацію та враховувати її при здійсненні перевезень територією Польщі.

 Департамент сприяння організації перевезень Секретаріату АсМАП України. 
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis