Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 21 cічня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
20.01.2020 Щодо подання заяв на участь у перерозподілі дозволів ЄКМТ!...    
17.01.2020 Щодо правової допомоги українським перевізникам на території Польщі та Німеччини...    
17.01.2020 Туреччина. Щодо введення обмежень на ввезення сировини та продукції ...    
17.01.2020 Угорщина. Щодо введення обмежень на ввезення сировини та продукції ...    
17.01.2020 Румунія. Щодо введення обмежень на ввезення сировини та продукції ...    
15.01.2020 Щодо визначення зон діяльності митниць Держмитслужби...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Прес реліз IRU щодо непропорційних штрафів ряду країн ЄС за проведення нормального щотижневого часу відпочинку (45 годин) у кабіні водія
 

Шановні перевізники!

Додатково до інформації від 27.06.2014 р. та 16.06.2014 р. щодо заборони водію проведення нормального щотижневого часу відпочинку (45 годин) у кабіні інформуємо, що Міжнародний Союз Автомобільного Транспорту (IRU) звернувся до Європейської Комісії, держав - членів ЄС і спілок контролюючих органів, із закликом обговорити і терміново вирішити питання, яке викликає занепокоєння національними протекціоністськими заходами, що стосуються соціального законодавства в автомобільному транспорті, і в першу чергу це відноситься до невідповідних штрафів за проведення нормального щотижневого відпочинку в кабіні транспортного засобу. (Прес реліз англ.)

IRU висловило своє занепокоєння щодо національних протекціоністських заходів, які створюють бар'єри на єдиному європейському ринку автомобільного транспорту, після того, як стало відомо про те, що низка країн - членів ЄС заявили стосовно більш суворої інтерпретації ст.8.8 регламенту ЕС 561/2006 (= ст.8.8. Європейської угоди ЄУТР), що забороняє водіям вантажних автомобілів проводити щотижневий відпочинок (45 год.) в кабіні автомобілів.

11 липня 2014 р. Франція прийняла закон, відповідно до якого для компанії штраф за проведення водієм нормального щотижневого відпочинку в кабіні автомобіля становить 30 000 євро та тюремне ув'язнення строком на 1 рік. Раніше в поточному році Бельгія вже модифікувала своє законодавство і ввела штраф в 1800 євро з водіїв за те ж саме порушення. Ці події збігаються зі збільшенням кількості повідомлень про накладення штрафів на вантажні автомобілі, які не зареєстровані в країнах ЄС, де проводяться такі перевірки.

IRU вважає ці факти свідченням того, що держави - члени ЄС все більш часто використовують правозастосування для захисту своїх національних ринків - і ця практика в корені суперечить принципам законодавства ЄС.

У зв'язку з цим Генеральний представник IRU в ЄС Майкл Нільсен дав наступні коментарі: «Зважаючи на відсутність чіткого законодавства ЄС щодо проведення щотижневого відпочинку в кабіні автомобіля, і так як ЄС не вважає його серйозним порушенням, оголошені рядом країн штрафні санкції є абсолютно неприйнятні. Державам-членам потрібно чітке законодавство ЄС і вони повинні застосовувати це законодавство ефективним чином, що не допускає дискримінації, а штрафи повинні бути пропорційні рівню вчиненого порушення».

Дійсно, IRU вважає оголошені санкції вельми непропорційними, і стурбований відсутністю практичного керівництва щодо реалізації цих нових законів, які не дозволяють автоперевізникам дізнатися, що є прийнятним, а що - ні. Крім того, наслідки, які випливають із можливого правозастосування цих положень, не тільки зроблять негативний вплив на автоперевізників та водіїв, а й поставлять під загрозу вартість вантажу, який щодня перевозиться автотранспортом для підтримки торгівлі у ЄС.

«Ці нові закони приймаються, не враховуючи міркувань про те, як торгівля ЄС зможе продовжуватись, не нав'язуючи ризиків безпеки. Перш за все, той факт, що самі органи, які відповідають за правозастосування та контроль, навіть не знають точних умов, пов'язаних з правозастосуванням цих нових законів, просто означає, що в ЄС в черговий раз переважає правова невизначеність», зробив висновок Майкл Нільсен.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
(044 ) 201 02 33
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis