Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 29 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.03.2024 Укртрансбезпека запрошує міжнародних пасажирських перевізників взяти участь у тестуванні онла...    
26.03.2024 Угорщина: з 1 квітня 2024 року зміниться плата за дороги для автобусів...    
22.03.2024 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
19.03.2024 Загальний страйк фермерів у Польщі з 20 березня 2024 року...    
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Зустріч з делегацією АсоціаціЇ міжнародних перевізників Угорщини
 

23 лютого 2015 року в АсМАП України відбулася зустріч Президента Асоціації, Леоніда КОСТЮЧЕНКО, з представниками Асоціації міжнародних перевізників Угорщини (MKFE) - Головою робочої комісії по розробці двосторонніх угод, паном Чабою ГЬОЗО, та Секретарем з пасажирського та вантажного транспорту, Золтаном БЕНДЕ.

Сторони поінформували одна одну про розвиток перевезень, кількість учасників асоціацій та кількість АТЗ, що використовується для міжнародних перевезень. Також, сторони обговорили актуальні проблеми, з якими стикаються їх перевізники при виконанні перевезень по території іншої країни. Було досягнуто домовленості про створення «гарячої телефонної лінії» в кожній асоціації для надання допомоги перевізникам іншої сторони.

Сторони також обговорили питання про:

- лібералізацію перевезень. При цьому угорська сторона акцентувала увагу українського сторони що необхідно розглядати питання лібералізації можна тільки після вирівнювання ринку перевезень між перевізниками наших країн і дотриманні принципу паритетності,

- можливість повернення НДС на території одної країни перевізникам другої,

- розбудову пунктів перетину кордону між нашими країнами.

В ході зустрічі Угорська делегація інформувала про тиск, який здійснюють перевізники Угорщини на неї, на міністерство транспорту та Уряд Угорщини стосовно експансії іноземних перевізників на ринку міжнародних перевезень Угорщини. Наприклад, угорські перевізники використовують лише 25% від наявної для них квоти українських дозволів. Така ж ситуація складається і з іншими країнами. Тому міністерство розвитку Угорщини буде вдаватися до протекціоністських заходів по захисту своїх перевізників. З цією метою в Угорщині при Прем’єр-міністрові Угорщини створена комісія щодо захисту національного ринку, а також Міністерстві розвитку (куди входить і транспортний сектор) Угорщини створено Спеціальну робочу групу по перегляду двосторонніх міжнародних договорів.

Представники асоціації Угорщини поінформували, що їх країна буде наполягати на перегляді умов Двосторонньої угоди про міжнародні перевезення та коректувати квоту дозволів. Зокрема, Угорщина розглядає можливість введення обмеження ввезення палива на її територію в конструкційних паливних баках АТЗ, що зареєстровані в інших країнах, до 200 літрів. Крім того, розглядається можливість зменшення річної квоти дозволів, якими сторони обмінюються щорічно. Пропонується зменшення кількості видів дозволів та зробити їх доступними для АТЗ стандарту екологічності від ЕВРО-3. Угорські колеги наголосили, що такі заходи плануються не тільки по відношенню до українських перевізників.

Президент АсМАП України запропонував інші підходи щодо реструктуризації квоти дозволів та обмеження ввезення палива. Він підкреслив, що такий односторонній підхід може спричинити значні ускладнення у виконанні перевезень українськими перевізниками до/з Угорщини.

Сторони домовилися додатково опрацювати порушені питання та провести більш ґрунтовні переговори в Угорщині на початку березня 2015 року.

Департамент організаційно-аналітичного забезпечення
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis