Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 17 грудня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
15.12.2017 Щодо підвищення гарантійного покриття за кожною книжкою МДП в країнах-учасницях Конвенції МДП...    
14.12.2017  Про збільшення з 15 грудня 2017 року строку дії книжки МДП, з 75 до 120 днів....    
13.12.2017 Щодо закінчення дозволів Німеччини (крім Євро-6) квоти 2017 року.!...    
12.12.2017 Щодо зміни митниці призначення...    
11.12.2017 АсМАП України інформує!...    
11.12.2017 Важливо!
Щодо транспортних засобів недопущених для участі у конкурсі з розподілу дозвол...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо необґрунтованих штрафних санкцій з боку контролюючих органів Болгарії за порушення ЄУТР, яке має відношення лише до нерегулярних пасажирських перевезень
 

Шановні перевізники!

Додатково до інформації на нашому сайті в розділі ЄУТР від 04.04.2014 р. щодо положення Європейської Угоди, яка стосується часу роботи та відпочинку водіїв, що виконують міжнародні автоперевезення (ЄУТР), в частині щотижневого відпочинку при виконанні нерегулярних пасажирських перевезень повідомляємо наступне.

До Секретаріату АсМАП України надійшли звернення перевізників - учасників Асоціації щодо необґрунтованих штрафних санкцій з боку контролюючих органів Болгарії за порушення ЄУТР, яке має відношення лише до нерегулярних пасажирських перевезень.

Відповідно до статті 8 пункту 6 b) (iv) (ЄУТР), а також аналогічного пункту Регламенту ЄС № 561/2006 «Про гармонізацію певного соціального законодавства щодо автомобільного транспорту» визначено, що у разі виконання разового міжнародного пасажирського перевезення, передбачається наступне, зокрема:

(iv) після 1 січня 2014 року, у випадку керування з 22:00 до 06:00, екіпаж складається із декількох осіб або період керування, вказаний в статті 7 Угоди, з чотирьох з половиною години скорочений до трьох.

Тобто зазначена норма 3-х годинного безперервного керування у нічний час, відноситься лише до водіїв, які виконують нерегулярні перевезення пасажирів (туристичні або на замовлення).

Але не зважаючи на це, болгарські контролюючі органи неодноразово застосовували цю норму до водіїв, які виконують вантажні перевезення.

АсМАП України звернулась до Асоціації міжнародних авто перевізників Болгарії (AEBTRI) з проханням сприяти у врегулюванні цієї ситуації з Автотранспортною Адміністрацією Республіки Болгарія задля встановлення справедливості відповідно до міжнародного та європейського чинного законодавства та запобігання у майбутньому подібних штрафних санкцій з боку контролюючих органів Болгарії.

На наш запит болгарська Асоціація (AEBTRI) переадресувала матеріали щодо цих штрафних санкцій для розгляду питання болгарською Автотранспортною Адміністрацією.

За результатом аналізу документів стосовно зазначеного штрафу болгарська Адміністрація підтвердила, що вимога визначена у статті 8 параграфу 6 б) (iv) ЄУТР щодо 3-х годинного управління в період з 22:00 до 06:00 застосовується з 1 січня 2014 року у разі виконання нерегулярних міжнародних автомобільних перевезень пасажирів.

Також після нашого звернення і вивчення цього випадку контрольним органам Виконавчого агентства Автотранспортної Адміністрації було доручено суворо дотримуватися вимог Європейського угоди, що стосується роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) і Регламенту ЄС 561/2006.

Одночасно болгарська Адміністрація зазначила, що відповідно до статті 59 Закону Болгарії «Про адміністративні правопорушення та санкції» акт про штраф може бути оскаржений протягом 7-денного терміну від його вручення. Штрафні акти можуть бути оскаржені в районному суді в тому районі, де було скоєно порушення.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis