Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 28 жовтня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
27.10.2021 Щодо оформлення та видачі залишку дозволів Республіки Польща квоти 2021 року (додатково)!...    
27.10.2021 Перебої з постачанням AdBlue в Європі....    
27.10.2021 Вебінар стосовно нових правил перевезень вантажів до/з Великобританії з 1 січня 2022 року.    
27.10.2021 IRU запрошує взяти участь у щорічному опитуванні щодо проблеми дефіциту водії...    
26.10.2021 Щодо бронювання дозволів...    
26.10.2021 Щодо проведення 05.10.2021 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу д...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
АсМАП виступає за посилення вагового контролю на дорогах
 АсМАП виступає за посилення вагового контролю на дорогах

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників підтримала ініціативи Міністерства інфраструктури щодо контролю норм перевезення вантажів автомобільними дорогами та вважає, що організація вагового контролю транспортних засобів на всіх ділянках автошляхів - є головною складовою успіху у боротьбі за збереження доріг в Україні.

АсМАП України поділяє позицію Міністерства інфраструктури України, яка полягає в тому що, не тільки перевізники але й вантажовідправники повинні усвідомити необхідність дотримання вимог чинного законодавства в частині максимально допустимих вагових параметрів. Зокрема, вважає неприпустимим випуск контейнерів з портів України з перевищенням максимально дозволеної маси.

АсМАП України підтримує прагнення Міністерства інфраструктури України запровадити норми максимально допустимих вагових параметрів та навантажень на осі у відповідність до загальноєвропейських. Вважаємо за необхідне запровадити диференційоване максимально допустиме на вантаження на вісь в залежності від відстані між суміжними осями.

За словами очільника Асоціації Леоніда Костюченко, перенавантажені вантажівки завдають прямої шкоди дорожньому покриттю, а їх водії порушують правила дорожнього руху, не сплачуючи кошти на відшкодування шкоди, заподіяної автомобільним дорогам. «Ті перевізники та власники вантажів, які нехтують правилами, передусім діють так з власних комерційних інтересів. АсМАП, у свою чергу, захищає інтереси всіх перевізників. Тому ми виступаємо за жорсткий контроль з боку Міністерства та контролюючих органів за дотриманням норм навантаження», - підкреслив Леонід Костюченко.

Крім цього, президент АсМАП зауважив, що сьогодні на непланові ремонти ходової частини вантажівок, зруйнованої через незадовільну якість доріг, витрачається більше 180 млн доларів на рік. «АсМАП закликає перевізників думати не тільки про власну вигоду, але й з повагою ставитись до інших учасників дорожнього руху, які разом з нами використовують автомобільні шляхи країни. Ми знаємо, що всі перевізники, виїжджаючи за кордон, дуже прискіпливо дотримуються правил та не дозволять собі перенавантаження, розуміючи, що на них чекають величезні штрафи. Така система повинна працювати і в нашій країні», - наголосив пан Костюченко.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis