Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 19 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.08.2025 Болгарія: Оновлення. Перевезення товарів з високим фіскальним ризиком. ...    
18.08.2025 Система в'їзду/виїзду (EES) розпочне роботу 12 жовтня 2025 року. ...    
18.08.2025 Почесний диплом IRU 2025 року для водіїв...    
14.08.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Мукачево з 18.08 по 05.0...    
13.08.2025 Щодо набуття чинності змін до ліцензійних умов (20 серпня 2025 року), що стосуються вимог до...    
13.08.2025 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо наради з Укртрансінспекцією з питань ліцензування
 

Шановні перевізники!

З метою обговорення питань ліцензування 11 грудня 2015р. була проведена нарада з працівниками Укртрансінспекції.

Матеріали на отримання ліцензій/ поновлення даних для діючих ліцензій мають надаватись до Державної інспекції України з питань безпеки на наземному транспорті поштою або нарочно.

1) Адреса для поштових відправлень: 01135, м.Київ; пр-т Перемоги, 14.

2) Адреса для надання документів нарочно: .Київ; пр-т Перемоги, 57, 10 поверх, к. 1006. Управління ліцензування та адміністративних послуг: +38 (044) 595-50-24.

За результатами обговорення прийняте рішення напрацювати зразок заповнення заяви на отримання ліцензії та відомостей, що додаються до заяви для використання перевізниками (буде надано додатково).

Для перевізників, що мають діючі ліцензії форма заяви про надання оновлених даних чітко не регламентована (буде надана рекомендація з цього приводу). Підтвердженням подання таких даних є опис документів з відміткою про прийняття інспекцією/ або підтвердження поштою про відправлення. Перелік операторів поштового зв’язку буде надано додатково найближчим часом.

Неподання оновлених даних можуть слугувати підставою до внесення у подальший план перевірок Укртрансінспекції.

Оскільки ліцензійні картки скасовані, особливу увагу слід звертати на відомості про транспорті засоби (та надавати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Ці дані вноситимуться у реєстри і у подальшому використовуватимуться при перевірках, перетині кордону тощо.

Для підтвердження досвіду (при перевезенні пасажирів / небезпечних вантажів) достатньо подавати поряд з даними про ліцензію інформацію про 2 та більше виконаних договорів.

Для фахівці з міжнародних перевезень заповнюються дані про диплом набуття освіти та свідоцтво професійної компетентності (за наявності).

Після отримання документів орган ліцензування протягом 3 робочих днів може прийняти рішення про відмову. Рішення про видачу ліцензії приймається протягом 10 робочих днів. Після прийняття позитивного рішення відомості вносяться до відповідного реєстру, а перевізнику надсилаються реквізити на оплату. Документ про оплату зберігається протягом усього часу дії ліцензії.

Перевізнику може видаватись ліцензія і у паперовому вигляді (за його бажанням).

Інформація з цього приводу оновлюватиметься.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis