Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 19 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
14.03.2024 Щодо оприлюднення проекту наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури У...    
14.03.2024 Молдова.
Щодо зважування транспортних засобів, у пунктах пропуску через державний кор...
    
14.03.2024 Польща-Словаччина. Блокади на польсько-словацькому кордоні...    
13.03.2024 Перевірка на дорогах загального користування у Європі...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Робоча зустріч з представником Торгової палати Ірану.
 

Шановні учасники Асоціації !

В приміщені Асоціації, відбулася Україно-Іранська робоча зустріч. В ній прийняли участь віце-президент АсМАП України Кучинський Ю.Ф., керівники підприємств- учасників Асоціації ТОВ «Шахін», ТОВ «Транс –експ», ТОВ «Тріада» , представники логістичних компаній «Пласке» і «Транслогістика». Зі сторони Ірану, керівник управління TIR/АТА Іранської торгової палати (здійснює видачу книжок МДП та супроводження Конвенції МДП на території Ірану) Бехнам Фарамарзіан.

На початку зустрічі було обговорено стан міжнародних автомобільних перевезень на умовах Митної конвенції МДП між двома країнами. Учасники заходу також обмінялися думками щодо захисту ринку двухсторонніх міжнародних автоперевезень та перспектив його розвитку.

Після чого сторони перейшли до розгляду на поставлені перевізниками питання.

Першим питанням стало обговорення порядку відкриття віз, як для українських перевізників до Ірану. Однією із головних проблем є отримання запрошення від іранської сторони та отримання коду Міністерства закордонних справу Ірану. Термін відкриття візи складає біля місяця. Якщо користуватися послугами посередників, чи відкривати візи в посольстві Ірану в Азербайджані, це значно швидше, але набагато дорожче, при тому, що в цих випадках видається туристична віза.

За інформацією іранської сторони вартість української візи – 800 дол. США на рік, це найдорожча віза, з усіх країн. При наявності шенгенської візи, термін видачі української скорочується.

З метою прискорення отримання віз сторони домовились, про звернення до державних органів, з пропозицією відкриття віз за гарантійним листом Асоціації до посольств (торгової палати), по аналогії з відкриттям віз до країн Європейського Союзу.

Наступним було піднято питання по кількості палива при ввезенні на території Ірану, на що представник Ірану зазначив, що кількість ввезення палива є однаковою вимогою для перевізників усіх країн, які заїжджають до Ірану. Преференції надаються транзитному транспорту, при умові пломбування паливного баку.

При оплаті дороги використовується коефіцієнт 0,6 долара США ( для турецьких перевізників 0,8 дол.США) і розраховується вона з кількості витраченого палива на відстань, яку проїхав ТЗ помножену на вказаний коефіцієнт. Тобто, якщо ви проїхали територією Ірану 1000 км. і витратили 350л. палива, то плата за вказану відстань становитиме 210 дол.США, а не 1000 доларів, які сплачуються сьогодні, 1 дол.- 1 км. При збільшені кількості перевезень, цей коефіцієнт може бути зменшений.

Особливо увагу було приділено розгляду питання про можливість в”їзду на територію Ірану транспортних засобів, які подаються на завантаження, тобто порожніх. Якщо з території Туреччини в’їзд на територію Ірану порожніх транспортних засобів здійснюється без проблем, то зі сторони Азербайджану через м. Астара такий в’їзд неможливий.

Проте, згідно ст.6 «Угоди про міжнародний автомобільний транспорт між Урядом України та Урядом Ісламської Республіки Іран» від 09.07.1993 року

Перевезення вантажів транспортними засобами незалежно з вантажем чи без нього здійснюється згідно Дозволів, що видаються Компетентними органами Договірних Сторін:

а) між узгодженими пунктами на території однієї Договірної Сторони та узгодженими пунктами іншої Договірної Сторони;

б) транзитом через територію іншої Договірної Сторони;

в) в/з третіх країн.

Дотримання цього пункту Угоди підтвердила іранська сторона.

З текстом угоди українською мовою можна ознайомитися тут. (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/364_300)

Мовою фарсі тут.

Також обговорювалося питання участі українських автоперевізників в мультимодальних перевезеннях контейнерів через Ірану.

 

Підсумком зустрічі стала домовленість про підписання двохстороннього меморандуму між АсМАП України та ТП Ірану щодо інформаційної допомоги, візової підтримки та сприяння перевізникам обох країн.

Підписання такого меморандуму можливо вже в цього року.

Разом з тим, прохання до учасників Асоціації, які здійснюють перевезення до вказаної країни надавати інформацію про умови перевезень, проблеми які виникають під час їх виконання та іншу інформацію яка буде корисна для перевізників. Інформацію надавати до Департаменту транспортної політики тел.2015466,2015441, 2015442, для її узагальнення та підготовку рекомендацій для учасників Асоціації.

Департамент супроводження Конвенції МДП

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis