Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.06.2019 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 6 грудня 2019 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Нідерландів (універсальних) квоти 2019 року! ...    
05.12.2019 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2019 року!...    
05.12.2019 До уваги пасажирських перевізників!...    
04.12.2019 Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонуван...    
04.12.2019 Щодо порядку обліку перевізників в митних органах України...    
03.12.2019 Щодо перевезень до Німеччини з регіонів, уражених африканською чумою свиней...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо головних підсумків останніх сесій органів МДП ООН
 

Шановні учасники Асоціації!

Інформуємо Вас про основні питання, які обговорювалися в м. Женева на останніх сесіях Робочої групи по митним питанням, пов’язаних з транспортом (WP.30), та Адміністративного комітету Конвенції МДП 1975 року (АС.2).

На сьогодні число договірних сторін Конвенції МДП становить сімдесят шість (включно з Європейським Союзом) і застосовується на території шістдесяти двох країн.

Комп'ютеризація процедури МДП:

  • 18 червня 2019 року відбулося перше перевезення eTIR по маршруту Іран - Азербайджан. З тих пір проведено ще сім перевезень eTIR;
  • тривають переговори щодо коридору між Іраном і Туреччиною. Країни продовжують обговорення меморандуму про взаєморозуміння, на підставі якого коридор буде розширено і включить всі митні органи і всіх держателів книжок МДП в обох державах;
  • група Секретаріату МДП з інформаційних технологій планує зосередитися на трьох найважливіших аспектах міжнародної системи eTIR: надійність, безпека і простота підключення до систем договірних сторін. В даний момент група займається поглибленою перевіркою діючих в рамках коридорів кодексів і регламентів з метою їх загального удосконалення з урахуванням трьох поставлених цілей.

Введення обов'язкової оплати електронних послуг (попереднього електронного інформування) в Білорусі

Робочою групою WP.30 було прийнято рішення поінформувати про свої висновки органи влади Республіки Білорусь. Відповідно до цих висновків, стягування плати за стандартні митні послуги (в тому числі TIR EPD):

  • суперечить духу Конвенції. Митні адміністрації держав - членів Європейського союзу не стягують плату за стандартні митні послуги, що може слугувати хорошим прикладом;
  • є порушенням статті 46 Конвенції МДП. Допущення подібної практики створює реальну загрозу для подальшого функціонування системи МДП в цілому і впровадження eTIR зокрема;
  • крім того, може становити порушення з точки зору принципів Світової Організації Торгівлі.

Проблеми, пов'язані з відмовою митних органів Російської Федерації приймати книжки МДП (питання ініційовано представниками України)

Представники України виступили з пропозицією розгляду порушень при перевезеннях з використанням книжок МДП митними органами РФ. Делегація Російської Федерації повідомила, що додаткова інформація з цього питання буде представлена на жовтневій сесії AC.2. Робоча група WP.30 тим часом закликала всі сторони всіляко сприяти безперешкодному здійсненню положень Конвенції на території їхніх країн і приймати в цій діяльності належну участь.

Примітка: в зв'язку з нестачею часу обговорення цього питання в ході сесії AC.2 не проводилося. Дане питання розглядатиметься Робочою групою WP.30 в лютому 2020 року.

Діяльність інших організацій і країн:

  • в разі виходу Сполученого Королівства зі складу ЄС перевезення між Європейським Союзом і Сполученим Королівством будуть здійснюватися на підставі єдиної процедури транзиту;
  • після приєднання Пакистану до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів в 2019 році, договірними сторонами КДПВ (CMR) стали всі держави - члени ОЕС, за винятком Афганістану. Іран, Таджикистан і Туреччина також є договірними сторонами додаткового протоколу, що стосується електронної накладної (eCMR).

Плануються зміни в бланках книжок МДП

AC.2 погодився із пропозиціями IRU, що стосуються заміни червоного кольору чорнила номерів внутрішніх сторінок книжки МДП на чорний, а також видалення стрічки в нижній частині книжки МДП.

Департамент супроводження Конвенції МДП

 

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis