Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 22 вересня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
21.09.2021 Щодо закінчення дозволів Литви (в/з третіх країн) квоти 2021 року!...    
21.09.2021 Щодо проведення засідання Комісії з розгляду питань, пов’язаних з оформленням, видачею, облік...    
21.09.2021 Іспанія. Каталонія.
Обмеження руху по неділям у вересні
...
    
21.09.2021  Швейцарія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
20.09.2021 Щодо проведення чергового засідання українсько-азербайджанської Змішаної Комісії з питань між...    
17.09.2021 Великобританія.
Зміни в розкладі введення митного контролю....
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо дотримання вимог Угоди ЄУТР українськими водіями та перевізниками
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома, що у зв'язку додатковими транскордонними перевірками та санітарними заходами, введеними на внутрішніх кордонах ряду країн Європейського Союзу з причин розповсюдження COVID -19, з середини березня цього року деякі з країн тимчасово почали вводити відхилення від встановлених Регламентом ЄС 561/2006 від 15.03.2006р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/994_761 норм часу щоденного/ щотижневого керування, або щоденного/ щотижневого відпочинку або перерв, зокрема Польща, Чехія, Швеція та ін.

В європейському праві можливість такого відхилення визначена частиною 2 статті 14 Регламенту ЄС 561 про режим роботи та відпочинку водія, що «у критичних (екстрених) випадках країни члени ЄС можуть зробити тимчасові винятки у період, що не перевищує 30 – ти денний термін, та впровадити послаблення щодо застосування положень ст. 6-9 Регламенту стосовно часу руху, перерв та періодів відпочинку водія.».

Проте Європейська угода щодо роботи екіпажів транспортних засобів виконують міжнародні автомобільні перевезення (Угода ЄУТР) http://www.asmap.org.ua/downloads/spr/eutr.pdf , договірною стороною якої є Україна, не передбачає аналогічної норми.

Таким чином, українські водії та перевізники під час міжнародних автомобільних перевезень повинні дотримуватися правил режиму праці та відпочинку, встановлених положеннями Угоди ЄУТР, а не європейського регламенту.

Одночасно, звертаємо увагу на статтю 9 ЄУТР, яка в окремих випадках та за певних умов відповідного оформлення реєстраційного листка або роздруківки цифрового тахографа дозволяє відхилення від норм ЄУТР, зокрема:

« Стаття 9 ЄУТР.

Для того щоб не ставити під загрозу безпеку дорожнього руху та досягти зручного місця стоянки, водій може відступати від положень цієї Угоди в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення безпеки осіб, що знаходяться в транспортному засобі, транспортного засобу або його вантажу.

Водій повинен вказати характер і причину відходу від цих положень у бланку для записів контрольного пристрою або в своїй відомості (коментар. АсМАП: найпізніше після прибуття на відповідну стоянку). »

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis