Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    20.03.2022 ДСБТ-УКРТРАНСБЕЗПЕКА. Інформація щодо роботи ПВД (https://cutt.ly/dSdipNK) - буде оновлюватися    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 8 жовтня 2022 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
07.10.2022 Щодо вирішення проблемних питань після  приєднання України до Конвенції про процедуру спільно...    
06.10.2022 Щодо проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ...    
03.10.2022 Румунія.
Запровадження електронної транспортної системи RO e-Transport...
    
03.10.2022 Щодо проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ на 2023 рік...    
29.09.2022 Щодо підвищення гарантійного покриття до 100 000 євро за кожною книжкою МДП у Пакистані...    
29.09.2022 Про затвердження Угоди між Україною та Європейським Союзом про вантажні перевезення автомобіл...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо дотримання вимог Угоди ЄУТР українськими водіями та перевізниками
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома, що у зв'язку додатковими транскордонними перевірками та санітарними заходами, введеними на внутрішніх кордонах ряду країн Європейського Союзу з причин розповсюдження COVID -19, з середини березня цього року деякі з країн тимчасово почали вводити відхилення від встановлених Регламентом ЄС 561/2006 від 15.03.2006р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/994_761 норм часу щоденного/ щотижневого керування, або щоденного/ щотижневого відпочинку або перерв, зокрема Польща, Чехія, Швеція та ін.

В європейському праві можливість такого відхилення визначена частиною 2 статті 14 Регламенту ЄС 561 про режим роботи та відпочинку водія, що «у критичних (екстрених) випадках країни члени ЄС можуть зробити тимчасові винятки у період, що не перевищує 30 – ти денний термін, та впровадити послаблення щодо застосування положень ст. 6-9 Регламенту стосовно часу руху, перерв та періодів відпочинку водія.».

Проте Європейська угода щодо роботи екіпажів транспортних засобів виконують міжнародні автомобільні перевезення (Угода ЄУТР) http://www.asmap.org.ua/downloads/spr/eutr.pdf , договірною стороною якої є Україна, не передбачає аналогічної норми.

Таким чином, українські водії та перевізники під час міжнародних автомобільних перевезень повинні дотримуватися правил режиму праці та відпочинку, встановлених положеннями Угоди ЄУТР, а не європейського регламенту.

Одночасно, звертаємо увагу на статтю 9 ЄУТР, яка в окремих випадках та за певних умов відповідного оформлення реєстраційного листка або роздруківки цифрового тахографа дозволяє відхилення від норм ЄУТР, зокрема:

« Стаття 9 ЄУТР.

Для того щоб не ставити під загрозу безпеку дорожнього руху та досягти зручного місця стоянки, водій може відступати від положень цієї Угоди в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення безпеки осіб, що знаходяться в транспортному засобі, транспортного засобу або його вантажу.

Водій повинен вказати характер і причину відходу від цих положень у бланку для записів контрольного пристрою або в своїй відомості (коментар. АсМАП: найпізніше після прибуття на відповідну стоянку). »

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis