Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    20.03.2022 ДСБТ-УКРТРАНСБЕЗПЕКА. Інформація щодо роботи ПВД (https://cutt.ly/dSdipNK) - буде оновлюватися    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 24 вересня 2022 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.09.2022 Щодо забезпечення громадського порядку та зменшення черги вантажних автомобілів перед ПП «Порубн...    
22.09.2022 Звернення до Прем`єр-міністра та Міністра фінансів України щодо прискорення виділення коштів ...    
21.09.2022 Щодо тестового періоду заповнення електронної анкети на конкурс ЄКМТ...    
21.09.2022 Інтерактивна карта міжнародних автомобільних пунктів пропуску для вантажного автотранспорту м...    
13.09.2022 Щодо проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМТ...    
14.09.2022 Щодо призупинення видачі книжок МДП, представництвом відділу МДП в м. Львів....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Італія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення
 

Прем'єр-міністр Італії Джузеппе Конте 26 квітня 2020 року оголосив про зняття частини карантинних обмежень з 4 травня і переході країни на «другу фазу» боротьби з епідемією коронавірусної інфекції.

Прийнятий італійським урядом новий декрет від 26 квітня 2020 року, положення якого діють з 4 по 17 травня 2020 року, можна подивитися тут (італійською мовою):http://www.governo.it/sites/new.governo.it/files/Dpcm_img_20200426.pdf (зображення) http://www.governo.it/sites/new.governo.it/files/DPCM_20200426.pdf (текст)

Міжнародний Союз автомобільного транспорту (IRU) в своїй інформації рекомендує в частині питань автомобільного транспорту та логістики звернути увагу на наступні положення документу:

Ст. 2.7. Компанії, діяльність яких повинна бути припинена після внесення змін до кодів ATECO, наведених в Додатку 3, повинні завершити дії, необхідні для призупинення, включаючи відвантаження товарів на склад, протягом трьох днів, тобто до 30 квітня.

Ст. 2.9. Компанії, діяльність яких може бути відновлена після внесення змін до кодів ATECO, наведених в Додатку 3, мають змлгу проводити підготовчі заходи для повторного відкриття з 27 квітня.

Ст. 3.2. З метою обмеження поширення вірусу COVID-19 на всій території країни необхідно використовувати засоби захисту органів дихання в загальнодоступних місцях, включаючи транспортні засоби. Це зобов'язання не поширюється на дітей віком до шести років, а також на людей з формами інвалідності, які не сумісні з постійним використанням маски.

Ст. 4.2. Перед посадкою транспортні компанії повинні перевірити температуру тіла пасажира і транспортні документи. У посадці буде відмовлено у випадках лихоманки або неповних документів. Транспортні компанії повинні гарантувати відстань між пасажирами не менше 1 м. Транспортні компанії повинні надати мандрівникам відповідні засоби індивідуального захисту (маски, рукавички) на випадок, якщо у них їх немає.

Ст. 5: Правила і процедури для людей, що в'їжджають або проїжджають транзитом через Італію з метою роботи - діючі правила продовжують застосовуватися.

Додаток 6, пункт 3 Протоколу про стримування Covid-19: керівні принципи для доступу сторонніх постачальників в приміщення підприємств:

- Компанії повинні визначити процедури в'їзду, транзиту і виїзду для своїх постачальників. Ці процедури повинні враховувати маршрути і терміни з метою скорочення контактів між постачальниками і персоналом компанії.

- Якщо можливо, водії повинні залишатися на борту транспортного засобу. Водії не можуть отримати доступ до офісів компанії. Під час вантажно-розвантажувальних роботах необхідно дотримуватися відстань не менше 1 м.

- Компанія повинна визначити чи встановити спеціальні туалети для сторонніх водіїв / постачальників, окремо від тих, які використовуються її співробітниками. Щоденне прибирання повинно бути забезпечено.

- У тих випадках, коли компанія здійснює перевезення за власний рахунок, безпека працівників повинна бути забезпечено в будь-який час, при кожному русі.

Додаток 8: Протокол для автомобільного транспорту та логістики (прийнятий 20 березня).

Додаток 9: Протокол для громадського транспорту (прийнятий 14 березня).

Джерело інформації: IRU

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis