Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 15 cічня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
14.01.2025 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
14.01.2025 Зміни у графіку роботи ПВД!...    
14.01.2025 Щодо завершення видачі ЄКМТ...    
13.01.2025 Великобританія. Декларації з безпеки та схоронності для імпорту з ЄС...    
10.01.2025 Припинення видачі книжок МДП у м. Дніпро з 01 лютого 2025 року....    
06.01.2025 НКЦ АсМАП України продовжує навчальний процес!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Італія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення
 

Прем'єр-міністр Італії Джузеппе Конте 26 квітня 2020 року оголосив про зняття частини карантинних обмежень з 4 травня і переході країни на «другу фазу» боротьби з епідемією коронавірусної інфекції.

Прийнятий італійським урядом новий декрет від 26 квітня 2020 року, положення якого діють з 4 по 17 травня 2020 року, можна подивитися тут (італійською мовою):http://www.governo.it/sites/new.governo.it/files/Dpcm_img_20200426.pdf (зображення) http://www.governo.it/sites/new.governo.it/files/DPCM_20200426.pdf (текст)

Міжнародний Союз автомобільного транспорту (IRU) в своїй інформації рекомендує в частині питань автомобільного транспорту та логістики звернути увагу на наступні положення документу:

Ст. 2.7. Компанії, діяльність яких повинна бути припинена після внесення змін до кодів ATECO, наведених в Додатку 3, повинні завершити дії, необхідні для призупинення, включаючи відвантаження товарів на склад, протягом трьох днів, тобто до 30 квітня.

Ст. 2.9. Компанії, діяльність яких може бути відновлена після внесення змін до кодів ATECO, наведених в Додатку 3, мають змлгу проводити підготовчі заходи для повторного відкриття з 27 квітня.

Ст. 3.2. З метою обмеження поширення вірусу COVID-19 на всій території країни необхідно використовувати засоби захисту органів дихання в загальнодоступних місцях, включаючи транспортні засоби. Це зобов'язання не поширюється на дітей віком до шести років, а також на людей з формами інвалідності, які не сумісні з постійним використанням маски.

Ст. 4.2. Перед посадкою транспортні компанії повинні перевірити температуру тіла пасажира і транспортні документи. У посадці буде відмовлено у випадках лихоманки або неповних документів. Транспортні компанії повинні гарантувати відстань між пасажирами не менше 1 м. Транспортні компанії повинні надати мандрівникам відповідні засоби індивідуального захисту (маски, рукавички) на випадок, якщо у них їх немає.

Ст. 5: Правила і процедури для людей, що в'їжджають або проїжджають транзитом через Італію з метою роботи - діючі правила продовжують застосовуватися.

Додаток 6, пункт 3 Протоколу про стримування Covid-19: керівні принципи для доступу сторонніх постачальників в приміщення підприємств:

- Компанії повинні визначити процедури в'їзду, транзиту і виїзду для своїх постачальників. Ці процедури повинні враховувати маршрути і терміни з метою скорочення контактів між постачальниками і персоналом компанії.

- Якщо можливо, водії повинні залишатися на борту транспортного засобу. Водії не можуть отримати доступ до офісів компанії. Під час вантажно-розвантажувальних роботах необхідно дотримуватися відстань не менше 1 м.

- Компанія повинна визначити чи встановити спеціальні туалети для сторонніх водіїв / постачальників, окремо від тих, які використовуються її співробітниками. Щоденне прибирання повинно бути забезпечено.

- У тих випадках, коли компанія здійснює перевезення за власний рахунок, безпека працівників повинна бути забезпечено в будь-який час, при кожному русі.

Додаток 8: Протокол для автомобільного транспорту та логістики (прийнятий 20 березня).

Додаток 9: Протокол для громадського транспорту (прийнятий 14 березня).

Джерело інформації: IRU

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis