Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 27 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
26.04.2024 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження...    
26.04.2024 Відкрито можливість реалізації заявок на отримання дозволів і прав роботи до країн згідно пер...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький...    
24.04.2024 Італія. Логістика. Страйк 30 квітня...    
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
У Білорусі за два місяці виявлено майже 2,2 тис. порушень правил транзитних перевезень
 

Митні органи за два місяці, з моменту набуття чинності постанови Ради Міністрів № 171, виявили майже 2,2 тис. фактів порушень правил транзитних перевезень по Білорусі. До відповідальності притягнули водіїв фірм-перевізників з Литви, Латвії, Польщі, Росії та Білорусі, повідомляє Державний митний комітет.

Основна частина порушень (близько 54%) стосувалася недотримання маршрутів слідування та місць для стоянок і відпочинку. У 43% випадків порушуються терміни транзиту, а в 3% - порушуються і маршрути, і терміни.

Що стосується термінів, то на транзит по Білорусі водіям часто виділяється доба. Найчастіше у них є від 25 до 47 годин. Тобто якщо транзит відкритий у 1.00 одного дня, то відлік представлений на переміщення добу почнеться тільки в 00.00 наступного дня (таким чином, у розпорядженні водія фактично 47). Наприклад, по інформаційних базах митних органів видно, що в середньому перевізнику цілком достатньо 16 годин для проїзду по Білорусі з дотриманням звичайного швидкісного режиму. Тому 94,5% водіїв в середньому витрачають до 24 годин.

Враховуються і можливі форс-мажори, аварії, поломки автомобіля. В такому випадку перевізник має законне право звернутися до митного органу для продовження встановленого терміну транзиту.

Якщо у водія є обґрунтовані причини порушення термінів виїзду за межі Білорусі, до нього не застосовується адміністративне стягнення. Навпаки, йому навіть продовжують термін доставки товарів. Тут враховується наявність черги до в'їзду в пункт пропуску, а при наявності в пункті пропуску системи електронної черги береться до уваги час реєстрації автомобілів в цій системі і тривалість перебування в зоні очікування.

При виникненні таких обставин водії звертаються до республіканського пункт митного оформлення для продовження терміну транзиту. При цьому вивчаються всі обставини, в тому числі чи були відхилення від встановленого маршруту, позапланові і поза встановленими місцями зупинки для відпочинку. Наприклад, в 111 з виявлених порушень адміністративні стягнення до водіїв не застосовувалися з урахуванням наявності обґрунтованих причин.

В цілому чималий відсоток від порушників складають поляки, литовці, латвійці, багато і білорусів. Менше третини припадає на росіян. При цьому підходи до всіх порушників білоруського законодавства однакові, підкреслили в ГТК.

Джерело інформації: БЕЛТА

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis