Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 27 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
26.04.2024 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження...    
26.04.2024 Відкрито можливість реалізації заявок на отримання дозволів і прав роботи до країн згідно пер...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький...    
24.04.2024 Італія. Логістика. Страйк 30 квітня...    
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо питань здійснення габаритно-вагового контролю
 

Шановні перевізники!

3 червня 2021р. Верховна Рада України прийняла Закон України 1534-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/%201534-IX#Text) .

АсМАП України, базуючись на європейському досвіді, неодноразово ініціювала (під час опрацювання у 2017 році проекту Закону 6644 від 23.06.2017р та прийняття у 2019 році закону України №54-IX від 11.09.2019) запровадження градації відповідальності автоперевізника за порушення встановлених законодавством вимог щодо габаритно-вагових норм при перевезенні вантажів у залежності від % перевищення таких норм.

З 2019 року автоперевізники вже несуть відповідальність за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм у розмірах:

  • "від 5% до 10% включно - штраф у розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
  • понад 10%, але не більше 20% . - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
  • перевищення . понад 20% . - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

Під час доопрацювання законопроекту 3742 до другого читання АсМАП України надавала пропозиції щодо вилучення санкцій в межах похибки вагового обладнання до 2% (1700грн.), та вилучення санкцій за перевищення габаритно-вагових норм від 2% до 5% (5100грн). Ці пропозиції були враховані. У другому читання Верховною Радою України встановлений штраф, який не має стосуватись міжнародних перевізників, оскільки вони не допускають таких перевищень (понад 30% - 3000 н.м.д.г.= - 51000грн.)

Також АсМАП України наполягала на вилученні норми щодо супроводження транспортного засобу до найближчого місця зважування, на відстань не більше 50 км, з метою обмеження корупційних дій (правки Народних депутатів України не були підтримані).

 

АсМАП України надсилала пропозиції Комітету з питань правоохоронної діяльності та Комітету з питань транспорту та інфраструктури щодо необхідності одночасного розгляду Верховною Радою України вищезазначеного законопроєкту та законопроєкту реєстраційний номер 3743 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» з метою запровадження відповідальності вантажовідправника. (Законопроект 3743 прийнятий у другому читанні 29.06.2021р.).

З метою захисту інтересів автоперевізників, пропонуємо встановлювати зобов’язання Вантажовідправника щодо відшкодування збитків Перевізнику за недотримання загальної ваги та навантажень на осі транспортних засобів, під час укладання договорів на перевезення. (Зокрема, пропонуємо використовувати пункти 2.1.8., 2.2.5, 4.7. проекту Договору про міжнародне перевезення вантажів автомобільним транспортом http://www.asmap.org.ua/index1.php?idt=61550&langid=1  )

Поряд з цим, АсМАП просила не збільшувати штрафи до перевізників за відсутність будь-якого з необхідних для перевезення документів, що не пов’язані зі збереженням доріг, залишивши їх на діючому рівні (1700грн). Акцентуємо Вашу увагу на тому, що у статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» відповідальність перевізника за відсутність документів, передбачених статтями 39 та 48 встановлюється у розмірі однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян (17000грн.), а при міжнародних перевезеннях за відсутність документів, передбачених статтею 53, у розмірі двох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (34000грн.).

 З метою уникнення штрафів просимо забезпечити наявність документів, передбачених статтями 39, 48, 53 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Довідково:

«Стаття 53

…При виконанні міжнародних перевезень вантажів резиденти України повинні мати:

  • дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення;
  • дозвіл щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • сертифікат відповідності транспортного засобу щодо безпеки руху та екологічної безпеки вимогам країн, територією яких буде здійснюватися перевезення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;
  • документи на вантаж.

Водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов'язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв…»

Департамент транспортної політики

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis