Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 2 грудня 2021 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.12.2021 Щодо ефективності використання дозволів ЄКМТ за 9 місяців 2021 року та переліку перевізників,...    
01.12.2021 Португалія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
30.11.2021 Щодо призупинення видачі книжок МДП, представництвом відділу МДП в м. Рівне.  ...    
30.11.2021  Велика Британія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські п...
    
30.11.2021  Норвегія
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
23.11.2021 Здача в  оренду  офісних приміщень...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Міжнародні автомобільні перевізники України закликають депутатів ВР ратифікувати Угоду про бездозвільні перевезення з Республікою Білорусь!
 

Сьогодні ситуація з перевезеннями до Білорусі та транзитом через її територію є критичною: річна квота двосторонніх та транзитних дозволів Білорусі повністю оформлена та видана українським міжнародним автоперевізникам ще у середині вересня 2021 року. А це означає, що з вересня вітчизняні міжнародні автоперевізники позбавлені можливості виконувати не лише двосторонні перевезення між Україною та Білоруссю, а і транзитні перевезення територією цієї країни у напрямку деяких країн ЄС: Литви, Латвії, Естонії, Фінляндії.

Українські перевізники мають підписані річні контракти на виконання перевезень до цих країн, але у зв’язку із закінченням річних квот дозволів Білорусі ці контракти не можуть бути виконані повністю. Бізнес несе значні збитки. А головне, бюджет України не отримає значних надходжень від виконання експортно-імпортних операцій. За розрахунками АсМАП України, втрати доходів українських перевізників внаслідок відсутності білоруських дозволів до кінця поточного року становитимуть 1544 млн. грн. або 49 млн. Євро. Втрати бюджету від недоотриманого податку на прибуток у зв’язку з цим становитимуть 13,8 млн. грн. (438 тис. Євро).

Через відсутність дозволів українські вантажівки простоюють без роботи, а перевезення тим часом виконуються підприємцями з Білорусі, Польщі та країн Балтії. Ми втрачаємо не лише робочі місця, фактично, ми втрачаємо цей ринок!

Урядом України поданий на ратифікацію Верховною Радою України Протокол між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про внесення змін до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Білорусь про міжнародне автомобільне сполучення, яким передбачається звільнення від дозвільної системи нерегулярних пасажирських та вантажних перевезень автомобільним транспортом.

Українські міжнародні автоперевізники – учасники АсМАП України зацікавлені у ратифікації цього Протоколу, адже це дозволить здійснювати всі види перевезень територією Білорусі (двосторонні, транзитні та в/з третіх країн) на бездозвільній основі, а отже без обмежень по квотах дозволів.

Лібералізація умов виконання міжнародних вантажних та нерегулярних пасажирських автомобільних перевезень – це запорука розвитку галузі, адже відсутність будь-яких бар’єрів у вигляді дозволів є конкурентною перевагою вітчизняних перевізників на ринку автомобільних перевезень.

Крім того, безперешкодний транзит наразі є надважливим для перевезень до вище зазначених країн ЄС ще і через обмеження транзиту Республікою Польща.

Тож перевізники наполегливо просять ратифікувати вищеназваний Протокол!

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis