Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 24 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Засідання статутних органів МСАТ
 

4-5 листопада у Женеві відбулися засідання статутних органів МСАТ: Рад з вантажних перевезень (CTM) і пасажирських перевезень(CTP) та Генеральна асамблея, на яких учасники обговорили низку актуальних питань, пов’язаних зі здійсненням міжнародних автомобільних перевезень. Представники АсМАП України брали участь у засідання у форматі відеоконференції.

Учасники засідань прийняли Резолюцію, у якій закликали уряди всіх країн терміново вирішити проблему кризи у ланцюжку поставок. «Автотранспортним операторам, які є основою глобальних ланцюжків поставок, необхідна додаткова фінансова підтримка, щоб уникнути банкрутств та стабілізувати транспортну систему загалом. Без негайних, глобально скоординованих дій економіка, зайнятість та споживачі заплатять найвищу ціну, і відновлення світової економіки опиниться під загрозою», – йдеться у Резолюції.

У цьому ж ключі розглядалося і питання дефіциту водіїв. Сьогодні у світі глобально не вистачає 24 відсотки водіїв. МСАТ закликає уряди вирішити цю проблему, негайно встановивши 18 років як мінімальний вік для професійних водіїв вантажівки, на додаток до полегшення навчання, процедур отримання водійських віз та залучення жінок-водіїв до професії.

Під час заходу відбулися дискусії стосовно ефективного ціноутворення та оподаткування викидів двоокису вуглецю на автомобільному транспорті, а також обговорено можливе прийняття конкретних робочих програм у рамках принципів «Зеленого договору».

Ціль «Зеленого договору» - повна декарбонізація автомобільного транспорту, яку можливо досягнути з впровадженням використання альтернативних видів палива, більш ефективної логістики, більш ефективних і передових технологій транспортних засобів, а також програми навчання водіїв екологічному водінню.

На засіданнях вкотре піднімалося питання використання навігаційних пломб при виконанні міжнародних автомобільних перевезень вантажів. Президент АсМАП України Леонід Костюченко наголосив, що використання пломб – це додаткові витрати для перевізників і воно недоцільне при перевезеннях за системою МДП. Леонід Костюченко закликав учасників СТМ лобіювати включення перевезень МДП у список виключень використання навігаційних пломб.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis