Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 1 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.03.2024 Туреччина. Продовження бездозвільного проїзду при двосторонніх та транзитних перевезеннях.    
27.02.2024 Узбекистан. Обмеження руху...    
26.02.2024 Щодо аудиту фінансово-господарської діяльності Асоціації...    
26.02.2024 Повторно!!
До уваги перевізників, які здійснюють транзитні перевезення територією Польщі...
    
21.02.2024 Туреччина - Іран: обов'язкове дотримання маршруту...    
20.02.2024 Щодо подання заявок до перерозподілу дозволів ЄКМТ!
В доповнення до інформації від 0...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Засідання Комітету підприємців сфери автотранспорту та логістики при ТПП
 

16 березня у Торгово-промисловій палаті України відбулося засідання Комітету підприємців сфери автотранспорту та логістики при ТПП. Розглядалися питання здійснення державного контролю на автомобільному транспроті під час воєнного стану. Зокрема, на засіданні були присутні голова Державної служби з безпеки на транспорті Євген Зборовський та його перший заступник Юрій Марценишин.

Євген Зборовський поінформував про результати роботи очолюваного ним відомства в минулому році. Зокрема, відзначив оперативне вирішення питання забезпечення безперебійної роботи водіїв-міжнародників в умовах воєнного стану через систему «ШЛЯХ». Звернув увагу керівник ДСБТ і на роботу WIM-комплексів та рейдові перевірки, які проводять інспектори Укртрансбезпеки.

Присутні на засіданні як пасажирські, так і вантажні перевізники вказують на необхідність лояльнішого ставлення до незначних порушень. Особливо тих, які стосуються дотримання режиму праці й відпочинку водіями. Нерідко перевищення дозволеного часу перебування за кермом відбувається з об’єктивних причин. Скажімо, коли водій здійснює перевезення в безпосередній близькості від зони бойових дій.

«Великою проблемою залишається те, що в нас уже понад рік йде повномасштабна війна, а чимало нормативних актів сформовані під мирний час і не враховують реалій воєнного сьогодення, – наголосив віцепрезидент АсМАП України, голова Комітету підприємців сфери автотранспорту й логістики при ТПП Володимир Балін. – Йдеться про діяльність як пасажирських, так і вантажних перевізників. Ми маємо багато нарікань з боку бізнесу на те, що заходи, які здійснюються і штрафи, які накладаються, є занадто високими.

Гадаю, що сьогодні всі дії інспекторів, передусім, мають бути спрямовані на забезпечення роботи підприємців, котрим дуже непросто працювати в умовах воєнного стану. Наприклад, ринок регулярних автобусних перевезень сьогодні перебуває в дуже тяжкому стані. Але при цьому на ринку й далі продовжують працювати так звані нелегали, які забирають останніх пасажирів. А це, у свою чергу, змушує перевізників скорочувати свою діяльність. Дискутувалося питання можливості об’єднання кількох рейсів.

Свої запитання мають і вантажні перевізники. Передусім, їх непокоять величезні простої на кордонах. Звісно, інспектори Укртрансбезпеки не можуть вирішити усі проблеми. Але, принаймні, лояльніше ставитися до тих незначних порушень, які сьогодні відбуваються з цілком об’єктивних причин, вони, на мою думку, просто зобов’язані».

За результатами проведеного засідання сторони ухвалили рішення створити робочу групу, котра систематизуватиме найбільш болючі проблеми, які виникають в галузі і напрацьовуватиме необхідні зміни до законодавства, котрі дозволять полегшити роботу перевізників.

Детальніше про зустріч дивіться в телепрограмі «УкрАвтоКонтинент», яка буде розміщена на YouTube-каналі 18 березня.

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis