Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 5 лютого 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.02.2025 Франція: митні формальності – оновлення «розумного кордону» з «обов’язковим логістичним конве...    
03.02.2025 Узбекистан.
Продовження дії дозволів квоти 2024 року до 31 березня 2025 року включно....
    
30.01.2025 Щодо продовження видачі книжок МДП в м. Дніпро з 03 лютого 2025 року....    
30.01.2025 Співпраця з польськими адвокатами...    
30.01.2025 До уваги міжнародних автомобільних перевізників, які використовують дозволи ЄКМТ!...    
30.01.2025 Роз’яснювальні матеріали з приводу Режиму Праці та Відпочинку....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Перевізникам і водіям потрібен загальний калькулятор зарплати для відряджених водіїв
 

Брюссель, 28 листопада 2023 р

Положення Пакету мобільності 1 щодо відрядження водіїв почали застосовуватися в ЄС майже два роки тому. Очікується, що транспортні оператори будуть дотримуватися нових правил, коли будуть платити відрядженим у інші країни водіям . Але національні правила щодо винагороди часто дуже незрозумілі. IRU та Європейська федерація транспортників (ETF) попросили Європейську Комісію розробити стандартний шаблон розрахунку зарплати.

Відповідно до положень Пакету мобільності 1, як правило, водії, які здійснюють транспортні операції в державах-членах ЄС, відмінних від держави-члена, де знаходиться роботодавець водія, вважаються відрядженими. Існують деякі винятки для окремих ситуацій, таких як двосторонні перевезення та транзит.

Відряджені водії повинні отримувати винагороду в країні перебування за час, відпрацьований у цій країні. Щоб зробити це можливим, країни-члени ЄС зобов’язані запровадити правила реалізації та чітко визначити винагороду, яку вони призначають працівникам автомобільного транспорту у разі відрядження.

Незважаючи на юридичні зобов’язання, які вже зобов’язують транспортних операторів і держави-члени, автомобільні перевізники та водії все ще мають великі труднощі з розумінням і застосуванням складних і численних національних положень щодо мінімальної винагороди.

Тому в листі до єврокомісарів ЄС Адіни Велеан і Ніколаса Шміта IRU та Європейська федерація транспортників (ETF) звернулися до Європейської комісії з проханням надати державам-членам, операторам і водіям правильні шаблони, інструкції та калькулятор, щоб увімкнути застосування правил про оплату праці для відряджених водіїв.

Директор ЄС IRU Ралука Маріан сказала: «Роботодавці зобов’язані виплачувати адекватну винагороду своїм працівникам за час, який вони працюють за кордоном. Просте запитання: скільки? Зараз у більшості випадків ніхто точно не знає. Зараз роботодавці та працівники звертаються до керівників Європейської комісії з питань транспорту та праці, комісарів Валеана та Шміта, щоб вони пролили світло, надавши необхідний калькулятор, який нам усім потрібен.»

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis