Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
МСАТ про особливості перевезень МДП до ЄС
 

Шановні учасники Асоціації!

Міжнародний союз автомобільного транспорту (МСАТ/IRU) своїм листом від 18.03.2025 повідомляє, що при доставці товарів до Європейського Союзу із застосуванням процедури МДП транспортні оператори часто стикаються з труднощами при завершенні процедури МДП.

Однією з причин є скорочення кількості митних постів, що триває у країнах ЄС, оскільки митні функції все частіше передаються великим логістичним складам, що працюють у статусі уповноваженого вантажоодержувача. Хоча ці склади мають дозвіл на самостійне завершення процедури T1, для завершення процедури МДП їм потрібен окремий дозвіл.

Згідно з інформацією від DG TAXUD і митних органів деяких країн ЄС, якщо склад вже має дозвіл на процедуру T, то отримання ним дозволу на процедуру МДП буде простішим. Також можна подати заявку на отримання дозволів на процедури T та МДП одночасно, щоб оптимізувати перевірку дотримання вимог, який проводиться митними органами для обох процедур. Крім того, обидва типи дозволів необхідно оновлювати кожні три роки.

Вимога завершити транзит у визначеному пункті призначення до ЄС – чи то митний офіс, чи об’єкт уповноваженого вантажоодержувача – визначається діловими партнерами у контрактах, укладених між вантажовідправниками, вантажоодержувачами і транспортними операторами.

Тому важливо, щоб транспортні оператори інформували своїх партнерів про необхідність відображення у відповідних контрактах наявності статусу уповноваженого вантажоодержувача МДП. Крім того, ділові партнери зобов'язані перевіряти, чи має склад статус уповноваженого вантажоодержувача МДП, коли операції проводяться за процедурою МДП.

Національним асоціаціям також рекомендується запитувати у своїх транспортних операторів інформацію про найчастіші пункти призначення в ЄС, які не є митними офісами. Це дозволить МСАТ та його членам оперативно налагоджувати контакт із відповідними організаціями для перевірки їх статусу та рекомендувати їм надсилати заявки на отримання допуску до процедури МДП, якщо вони його ще не мають. Крім того, національним асоціаціям рекомендується ідентифікувати уповноважених вантажоодержувачів МДП у своїх країнах, щоб МСАТ міг створити їхній реєстр на своєму сайті.

Просимо врахувати.

Департамент супроводження Конвенції МДП

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis