Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 3 жовтня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
02.10.2025 Система в'їзду/виїзду (EES) розпочне роботу 12 жовтня 2025 року....    
01.10.2025 Щодо проведення наради з питань продовження Угоди про лібералізацію вантажних перевезень...    
01.10.2025 Щодо оприлюднення інструкції з подання електронної анкети на конкурс ЄКМТ 2026...    
01.10.2025 Презентація проєкту нового Митного кодексу України...    
01.10.2025 Щодо проведення зустрічі в рамках проекту «Модернізація програм кращої професійної освіти» в ...    
29.09.2025 Щодо затвердження Протоколу № 79 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
ОСОБЛИВОСТІ СТАРТУ ICS2 У ПОЛЬЩІ.
Всім іноземним перевізникам надано «вікно розгортання».
 

Шановні учасники Асоціації!

Згідно з інформацією, одержаною нами від Митного департаменту Міністерства фінансів Республіки Польща, у зв’язку з упровадженням Євросоюзом з  01.04.2025 системи ICS2 Випуск 3, всі автомобільні перевізники, які перевозять вантажі з третіх країн, до останнього дня «вікна розгортання», тобто до 31.08.2025, звільнені у Польщі від обов’язку подавати скорочену ввізну декларацію ENS до нової системи ICS2. Відповідно, українським перевізникам не потрібно подавати окремі заявки на погодження «вікна розгортання» ICS2.

На практиці це означає, що до 01.09.2025 автомобільні перевізники можуть вирішити, який канал зв’язку використовувати для надання даних про безпеку та захист (safety & security): вони можуть подавати свої декларації ENS як до нової системи ICS2 (по готовності), так і до існуючої, «старої» системи ICS.

У разі перевезення вантажів під транзитною процедурою дані про безпеку та захист також можуть надаватися як частина декларації, переданої  до системи NCTS2 PLUS.

Просимо врахувати.

Департамент супроводження Конвенції МДП.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis